Close

Strona 1 z 2 12 OstatniOstatni
Pokaż wyniki od 1 do 10 z 14

Domyślnie 50 1.8 prośba o pomoc

dzieńdobry.
    jestem amatorem i mam prosbe o pomoc ponieważ zakupiłem 50 1.8 i w sklepie dali mi kilka dni na sprawdzenie szkla pod wzgledem jakosci. teraz tak duzo czyta sie o bf i ff a ja nie zabardzo umie to ocenic poniewaz jest to moje pierwsze szklo oprocz kitowego i jak mowilem jestem amatorem.
    czytalem juz watek dotyczacy tego na forum i zrobilem podony test. czy moglibyscie mi powiedziec czy mam dobre szklo ? z gory dziekuje
    http://zapodaj.net/e2e6073efef3.jpg.html
    ostrzone oczywiscie na karte

Domyślnie

dla mnie jest praiwe ok, trzeba jeszcze uwzględnić błędy pomiarowe. nie masz się co bać, najaważniejsze żeby ci pasował - jak nie pasuje to wymień. jak nie widzisz różnicy między modelami to całkowicie się nie przejmuj

Domyślnie

Cytat Zamieszczone przez czarna_owca Zobacz posta
    teraz tak duzo czyta sie o bf i ffe
    Ja nie czytam i nie robię takich testów - wolę robić zdjęcia
    Tak, dużo się o tym pisze, podobnie jak kiedyś o "dziurze ozonowej", a teraz "globalnym ociepleniu" (nawet nobla można dostać za te bzdury, opłaca się!)
    Jeśli szkło będzie miało BF / FF, to zauważysz na zdjęciach. Jeśli nie zauważasz - to nie martw się, tylko rób dalej zdjęcia.
    Rules are foolish, arbitrary, mindless things that raise you quickly to a level of acceptable mediocrity, then prevent you from progressing further.
    Michał poleca: D750 / Z5 / 24-70

Domyślnie