Close

Strona 1 z 3 123 OstatniOstatni
Pokaż wyniki od 1 do 10 z 26

Smile Parasolka vs Softbox

Parasolka transparentna (albo odbijająca) 100-110 cm
    Softbox 80x80 cm z podwójnym dyfuzorem.

Czy różnica w świetle będzie bardzo znaczna?
    Bo cena jest - softbox jest 15x droższy...

Domyślnie

Ja na fotografowaniu nie znam się praktycznie ale z tego co wyczytałem u TEGO Scott'a wynika, że światło z softboxu jest bardziej soft niż z parasolki odbijającej (o transparentnej nie wspominał ).

To tak co prawda w temacie ale raczej potraktować jako SPAM i ewidentne nabijanie postów

Domyślnie

Z mojego: softbox daje bardziej miękkie światło. I Softboxem na upartego modelujesz, szczególnie jak jest taki "mały".

Domyślnie

Parasolka transparentna i softbox dadzą podobny efekt Ale oczywiście softbox da bardziej miękkie i do tego ładniej wygląda na zdjęciach - jest bardziej naturalnym źródłem światła.
    D90 + szkło + pełno "gratów" których przybywa

Domyślnie

porównując sprzęt do lamp błyskowych to softbox lastolite'a daje przepaść różnicy w stosunku do parasolki pod względem miękkości. Do tego oszczędność prądu, etc

Domyślnie

a jakby wypadlo porowanie do markowych parasolek, mam westcott'y i w porownaniu do chinczykow jest przepasc, jesli chodzi o efekty, jak i o uzyty material, ale cena mowi sama za siebie, moze w zakupie ni ejest najdrozsza, ale koszty transportu z usa+clo+vat podnosza cene

d.

Domyślnie

Nie ma co porównywać parasolki do softboxa, oba rozwiązania mają swoje plusy i minusy. Używamy w zależności od potrzeb.
    olender.me
    C5DmkII, C28/1.8, C85/1.8

Domyślnie

po to jest ten temat żeby je porównać ktoś kto jest na początku drogi chce wiedzieć co daje ładniejsze swiatło, nie wnikając w nic więcej. Gdyby kazdy miał takie podejście to na forum każdy temat składał by się tylko z jednego posta wszystko w życiu ma swoje plusy i minusy..

Domyślnie

Cytat Zamieszczone przez maciek.evo Zobacz posta