Close

Strona 1 z 5 123 ... OstatniOstatni
Pokaż wyniki od 1 do 10 z 46

Talking Problem z modelkami

Witajcie!

Chciałbym podzielić się z Wami problemem, który mnie dręczy. Nie mogę sobie z nim poradzić, powiedzcie proszę, czy macie jakieś swoje sposoby, rady dla mnie.

Bardzo interesuje mnie fotografia portertowa. Ale mam problem...no właśnie...z modelkami. Jestem człowiekiem młodym (mam 20 lat, studiuję). Do zdjęć wybieram modelki, które według mnie mają "coś" w sobie. Nie interesuje mnie obiektywne ukazanie ich piękna, tylko moja subiektywna interpretacja pewnych cech (w tym oczywiście i urody).
    Problem polega na tym, że właściwie każda dziewczyna, której proponuję sesję, nie bierze na serio tego, co chcę zrobić, czyli stricte sfotografowania jej. Zwykle zdarza się tak, że zaproszenie na zdjęcia jest przez nie traktowane, jako podryw. Problem jest generalnie bardzo zabawny, ale mnie już to nie bawi.

Czy też miewacie takie problemy?

Pozdrawiam,
    Mateusz.
    Canon 40D + 17-40L f/4 + 70-200L f/4 + 580 EX II
    fanaberiafoto.eu

Domyślnie

Załóż sobie portfolio złożone z najlepszych zdjęć w formcie A4. Może tez być prezentacja w laptopie. Około 10-15 zdjęć. Wiem, ze nie sposób mieć te materiały zawsze przy sobie. Ale lepiej przy rozmowie móc udowodnić, że chodzi o zdjęcia i że jesteś dobrym fotografem.
    Lepiej proponowac zdjęcia osobie, którą się widziało co najmniej kilka razy. Czasami ta zaczepiona w klubie (są "dziwne" światła) czy na ulicy na kolejnym spotkaniu prezentuje sie wiele gorzej i nie miałbyś jej już ochoty fotografować.
    Jak się widzisz z kimś kilka razy, to kiedyś spotkacie się jak bedziesz miał portfolio ze sobą.
    Jeżeli nie masz jeszcze zdjęć do pokazania - to masz problem.
    Moje systemy: Nikon F, D i Z, Hasselblad 503CX, Leica, Canon, Pentax, Olympus, Minolta, Rolleiflex TLR FKD, Zenity, Praktiki, ruskie dalmierze itd itd, blisko 100 szkiełek.

Domyślnie