Close

Pokaż wyniki od 1 do 8 z 8
  1. #1
    Oszczędny w słowach
    Dołączył
    02 2008
    Miasto
    Kotlina Kłodzka
    Posty
    14

    Domyślnie Nikon D40 i zestaw filtrów

    Witam serdecznie mam Nikona D40 + 2 obiektywy Nikona 18-55 i 55-200 i czas na kupno jakiś filtrów do niego.Jestem amatorem jeśli chodzi o robienie zdjęć (ale lubię się pobawić aparatem ) marzy mi się jakiś zestaw filtrów do 140 pln. Nigdy nie miałem do czynienia z filtrami więc moje pytanie do fachowców jaki zestaw sobie kupić (myślę tu o allegro) Bardzo proszę o pomoc w wyborze konkretnego zestawu.

  2. #2

    Domyślnie

    a do czego chcesz te filtry? co chcesz uzyskac?

    jak masz 140pln tylko to wydaj je na cos innego lepiej

  3. #3

    Domyślnie

    zacznij od polara..... przy krajobrazach to podstawa
    Nikon FX

  4. #4

    Domyślnie

    Cytat Zamieszczone przez michalek_101 Zobacz posta
    marzy mi się jakiś zestaw filtrów do 140 pln. Nigdy nie miałem do czynienia z filtrami
    Wybacz wk..nie w mojej wypowiedzi, ale jesteś kolejnym w tych dniach zielonym w filtrach (to żaden wstyd, każdy zaczynał) ,który "musi" je kupić (tego nie rozumiem) i nie skalał się przeczytaniem podwieszonych specjalnie w tym celu wątków powyżej (a to zachowanie już inaczej oceniam).

    AHA, wcale nie musisz kupować polara, ja swój pierwszy kupiłem po 25 latach "kariery".
    Oczywiście zależy co się fotografuje.
    Ostatnio edytowane przez JacekCz ; 02-02-2010 o 14:51
    Ma i ja RB67, F90X, F4S+F4+1/2 F4, Metz ,SB i brzydkie Canony. Na góry m4/3

  5. #5
    Oszczędny w słowach
    Dołączył
    02 2008
    Miasto
    Kotlina Kłodzka
    Posty
    14

    Domyślnie

    Szykuje mi się w tym roku wyjazd do Chorwacji (więc jakieś krajobrazy i.t.d.) i wesele w rodzinie ( więc jakieś zdjęcia rodzinne,portretowe i.t.d.) może coś z makro ( owady i.t.d.)

  6. #6

    Domyślnie

    polaryzacyjny, szara połówka, soczewka +8 lub +10 dioptrii i tyle mooooze ci sie przyda,