Close

Strona 1 z 3 123 OstatniOstatni
Pokaż wyniki od 1 do 10 z 25

Domyślnie Zasilacz do komputera.

Witam. Wiem, wiem to jest forum fotograficzne jednak inne wątki w Cafe podkusiły mnie żeby zadać to pytanie
    W temacie jestem totalnie zielony i nie ukrywam że nie chce mi się czytać porad na ten temat, trochę próbowałem ale nic z tego nie rozumiem
    W moim starym komputerze wysiadł zasilacz (komputer się wyłączył i zaczęło śmierdzieć, poza tym to "firma" Megabajt)
    Oto foto

Jak myślicie czy poniższy zasilacz będzie dobry?
    http://allegro.pl/item899325657_kult...racja_12m.html

Nie mam pojęcia na co zwracać uwagę przy zakupie. Sprzęt jest bardzo stary (256mb ram, proc chyba 2.4, GeForce chyba 5200) także nie trzeba nic dobrego. Na starym zasilaczu po zainstalowaniu sterowników do karty graf. komputer się zacinał.
    Z góry dzięki za pomoc, pozdrawiam.

Domyślnie

Będzie ok. (chociaż: po co PFC ?)

Pzdr.
    D700 + N24-70 + N80-200D ED + N70-300VR, SB-900

Domyślnie

Cytat Zamieszczone przez Pumexior Zobacz posta
    Sprzęt jest bardzo stary (256mb ram, proc chyba 2.4, GeForce chyba 5200) także nie trzeba nic dobrego.
    Jak się chcesz z komputerem pożegnać, to faktycznie nie trzeba niczego dobrego. W zasilaczu nie jest najważniejsza moc, tylko to czy daje stabilne napięcie. Oczywiście moc też jest ważna, ale co po zasilaczu 500W, skoro napięcie "pływa". Lepiej kupić słabszy, ale porządny. Wszystkie zasilacze mogą się zepsuć. I te dobre i te złe, z tym że zły zasilacz jak się zepsuje to może zabrać ze sobą płytę główną i wszystko co na niej, a dobry zasilacz umrze sam. Naprawdę nie warto oszczędzać na zasilaczu i kilku moich kolegów się o tym przekonało. Ja jak zobaczyłem skutki awarii takiego zasilacza jak mój to popędziłem do sklepu kupić lepszy, a ten pracuje u mnie jako zasilacz warsztatowy.