Close

Strona 1 z 2 12 OstatniOstatni
Pokaż wyniki od 1 do 10 z 16
  1. #1

    Domyślnie tak na początek

    witam wszystkich, jestem tu nowy, w fotografii też jestem nowy i liczę na kilka krytycznych uwag które pomogą mi w doskonaleniu umiejętności. tak na początek

    1

    2

    3

    4

    5

  2. #2

    Domyślnie

    1-ka jest naprawdę dobra! Później w kolejności 4 i 5 Dobry początek, wielce obiecujący
    D300 | T 17-50 | SB-600 | N 300/4 AF-S | N 35/1.8G AF-S| N 85/1.8G AF-S | N 70-210/4 AF
    Waldemar Woźniak www.waldemarwozniak.pl
    l
    http://wld-art.pl

  3. #3

    Domyślnie

    No to świetny początek. Mój wybór jakoś dziwnym zbiegiem okoliczności identyczny z Waldkiem - 1,4 i 5 .
    | D300+MB-D10 | S10-20/3,5 | N50/1,8 | N300/2,8 VR | TC17 | YH324C | MF685B | GH-2 Gimbal | MF486RC2 |
    Pozdrawiam Mateusz Cofta

  4. #4

    Domyślnie

    Dokładnie tak chciałam się wypowiedzieć jak przedmówcy.

  5. #5

    Domyślnie

    Ale zgodność , jak dla mnie również: 1,4 i 5.
    Bardzo obiecujący początek-brawo!
    Pozdrawiam

  6. #6
    Oszczędny w słowach
    Dołączył
    08 2009
    Miasto
    Piekary Śląskie
    Posty
    200

    Domyślnie

    hehe kurde zdjęcie 3 jak zobaczylem to ze wzroku mozna wywnoskować ze ptak chce powiedziec "wyje.... ci ?"
    Pozytywnie
    System "C"

  7. #7

    Domyślnie

    Nic dodać nic ująć, za wszystkimi.
    Pozdrawiam Zbyszek
    D90, D700 + MB-D10 / Sigma 10-20, 24-70 HSM, 150-500. SB-900
    Sony HDR SR 11

  8. #8

    Domyślnie

    Świetna ujęcia, na nowicjusza to TY mi nie wyglądasz
    D500, D300 + różne klamoty

  9. #9

    Domyślnie

    Cytat Zamieszczone przez micwn Zobacz posta
    na nowicjusza to TY mi nie wyglądasz
    w fotografię bawię się od pół roku, zdjęcia jakościowo mam bardzo różne, czasem uda się zrobić w miarę,
    mam dwa pytania: