Close

Strona 1 z 2 12 OstatniOstatni
Pokaż wyniki od 1 do 10 z 13

Wątek: Cygaro

Domyślnie Cygaro

Z niezapalonym cygarkiem na wesoło:

Pozdrawiam, Piotr

Domyślnie

A gdzie dymek?
    Nikon Z6 III, Nikkor Z 14-24/2.8 S, Nikkor Z 105/2.8 mc S, Viltrox 35/1.2 LAB, Leofoto Ranger LS-254C + LH-30

Domyślnie

Obróbka zupełnie na nie

Domyślnie

Cytat Zamieszczone przez BlackRoger Zobacz posta
    A gdzie dymek?
    Dymek to będzie, jak się kolega model nauczy palić...
    Pozdrawiam, Piotr

Domyślnie

Ja to jestem świr, ale nie lubię "fałszywych" palaczy
    Nie znam się do końca na cygarach, ale, że nie zapalone to pikuś, ono jest nie przycięte na końcu?
    Hmmm, poza tym ta koszula w kratkę mi nie pasuje do "klimatu" jakie powinno ze sobą nieść cygaro.
    prawie jak Nikon

Domyślnie

Cytat Zamieszczone przez yeee Zobacz posta
    Nie znam się do końca na cygarach, ale, że nie zapalone to pikuś, ono jest nie przycięte na końcu?
    Hmmm, poza tym ta koszula w kratkę mi nie pasuje do "klimatu" jakie powinno ze sobą nieść cygaro.
    Ja tam widzę koszulę w paski, które mi jakośtak pasowały do wszystkich innych pasków na fotce. A w ogóle to zdjęcie jest zrobione przy okazji, na małej rodzinnej imprezve, bez wielkich przygotowań itd. Ale Wasze uwagi są i tak dość cenne i na pewno do tematu cygara jeszcze powrócę - pamiętając o przycięciu i może nawet zapaleniu.
    Pozdrawiam, Piotr

Domyślnie

Może gdyby miał zapalone cygaro miałby twarz nieco lepiej oświetloną
    A tak na poważnie to kadr i pomysł mi się podoba natomiast ciemnica straszna już nie.

Domyślnie

Cytat Zamieszczone przez yeee Zobacz posta
    przyciete to moze byc .. "lowcostowe" cygara przycinaja fabrycznie lub nakluwaja dziure .. ale palenie cygara z "metka" to mniej wiecej taki sam obciach jak pojscie na impreze z naklejona cena spodni i metkami na nogawkach
    Odpowiadam jedynie za to co napisalem - nie za to co zrozumiales

Domyślnie