Close

Pokaż wyniki od 1 do 8 z 8

Domyślnie Chmury nad wydmami

Witam, to mój pierwszy post tutaj. Zajmuję się fotografią cyfrową od około pół roku, interesuje mnie głównie fotografia czarno biała, głównie krajobraz. Podoba mi się poziom prezentowanych tu prac no i ciemne tło, na którym B&W prezentuje się bardzo dobrze Zdjęcie z wydm w słowińskim parku narodowym, latem. Pozdrawiam. Komentarze mile widziane.

Marcin.

Domyślnie

Ogólnie nieżle, ładne chmury tylko mz trochę za mało dołu. Chmury za bardzo zdominowały kadr.

Domyślnie

Za przedmówcą, dorzuciłbym jeszcze z 1cm podłogi
    Chociaz powiem Ci, ze widzialbym ten kadr w kolorze A moze inaczej: ciekaw jestem wersji kolorowej!
    www.hubertleszczynski.com
    --------------------------------------
    F_A_C_E_B_O_O_K

Domyślnie

No witam ziomala ! Myślę, że szybko odnajdziesz się w gronie forumowiczów.
    Coś w tym musi być, bo ja też zaczynałem (prawie ) tutaj od "wydmowego" zdjęcia z tego miejsca. Tylko moje było w kolorku.
    A co do samego zdjęcia to tak jak Zen wcześniej wspomniał, trochę mało dołu i dlatego kadr trochę niefortunny.
    Ale niebo miałeś ładne .

P.S. Syfki na niebie ...

Domyślnie

Dzięki, faktycznie dołu trochu brak, myślę, że przytnę trochę górę jeszcze żeby zbalansować kadr.

Domyślnie

To juz nic nie zmieni (po przycieciu)
    Postaraj sie raczej o jakies nowe ujecie. Tu uwagi juz masz. Moja j/w. Dodajac jeszcze, ze gdyby nie uwagi j/w to calkiem calkiem.
    Bez presji pokaz cos innego. I witamy tutaj. Poczatek na tak

Domyślnie

Cytat Zamieszczone przez Zen Zobacz posta
    Ogólnie nieżle, ładne chmury tylko mz trochę za mało dołu. Chmury za bardzo zdominowały kadr.
    Podpiszę sie
    Witam kolegę
    D4s/D500/ 2xS 10-20/ N 70-200 2.8 FL/ N 200-500 5.6/Pentacon 50 1.8 / Helios 58 -2 /Manfrotto 055 XPRO3/Lee filters

Domyślnie

Niebo jest bombowe, dołu faktycznie trochę brakuje ...
    ale jakby tak przyciąć do kwadratu bez lewej strony?
    Zapraszam