Close

Strona 1 z 3 123 OstatniOstatni
Pokaż wyniki od 1 do 10 z 25
  1. #1
    Anonymous
    Gość

    Domyślnie klasyka co wybrac...

    sorki ze powtazam temat ktory byl wiele razy poruszany... zastanawiam si nad kupnem d70 lub 300D jestem amatorem i nie wiem kiedy bede mial kase na obiektyw nowy dlatego wolalbym d70 bo ma lepszy, zastanawia mnie jeszcze jedna sprawa a mianowicie niedoswietlanie jak z tym w koncu w d70 jest?? aha jeszcze jedno sensor d70 to ccd nie grzeje sie przy zdjeciach nocnych za szybko ??

  2. #2
    Anonymous
    Gość

    Domyślnie

    jeszcze jedna rzecz w sumie bardzo wazna... mam narazie kase na 300D niestty na d70 jeszcze musialbym zaczekac...

  3. #3

    Domyślnie

    jesli masz miec d70 z jednym marnym szklem i to na dlugo albo 300d z jakas rozsadna optyka to bierz canona. Co do szumow cieplnych od elektroniki to faktycznie sa, ale widoczne przy czasach rzedu kilku-kilkunastu minut (utrudnienie dla astrofotografii, przy "standardowej" fotografii nocnej nie stanowia imho problemu)
    c2h5oh
    |Bessa Voigtländer|Zenit 11|Kiev 4m|D70|T28-75|SB800|055PROB
    http://www.lisiewski.info | http://modna.pl | http://giery.eu

  4. #4
    Anonymous
    Gość

    Domyślnie

    Bralbym d70, ew. b. fajny 350D .

  5. #5

    Domyślnie

    Cytat Zamieszczone przez c2h5oh
    jesli masz miec d70 z jednym marnym szklem
    Kolega c2h5oh chyba cos wypił - KIT 18-17 to świetne szkło dla amatora, na pewno warte swoich pieniędzy i zostawiajace daleko z tyłu KIT-y Canonowe. Moim zdaniem warto dozbierac do D70 lub 350D (ale do Canona koniecznie jakis inny obiektyw, np Tamron 28-70), a szkoda sobie zawracac glowe 300D i jego ograniczeniami.
    Pozdrawiam - Jacek
    www.fotojaw.com

  6. #6
    Anonymous
    Gość

    Domyślnie

    ale za dozbierane pieniadze moge kupic dodatkowe rzeczy obiektywy itp nawet mimo ich marnosci...sprawai ze bede mogl focic w wiekszej liczbie sytuacji...

  7. #7

    Domyślnie