Close

Strona 1 z 3 123 OstatniOstatni
Pokaż wyniki od 1 do 10 z 28

Mieszany widok

Poprzedni post Poprzedni post   Następny post Następny post

Domyślnie Tani AF do portretów

Witam!
    Długo to trwało, ale skompletowałem sobie wreszcie amatorski (a więc adekwatny do moich umiejętności) zestaw do slajdów: F65, kit 28-80mm, stałka 50mm 1.8D, do tego rzutnik, ekran i pół lodówki Sensii. Jestem naprawdę zadowolony z rezultatów, ale chciałbym popstrykać więcej portretów. Moje szkła są trochę "za krótkie", kit często okazuje się za ciemny. Szukam więc coś niedrogiego (budżet ok. 600 zł), około 100mm, zoom albo stałka, koniecznie AF, no i żeby to się dało dokręcić do F65. Słyszałem, że Nikkor 28-105 jest OK, ale może istnieje jakaś alternatywa? Kompletnie nie znam się na obiektywach, bardzo liczę na Waszą pomoc.

Z góry dziękuję.

Domyślnie

może jakaś stara 85 1.8?
    Mamiya + Sony

Domyślnie

Nie wiem czemu za kryterium przyjmujesz obecność AF skoro to ma być do zdjęć portretowych? Ja do ciasnego portretu posiadam Sonnara 135 3.5 i jestem bardzo zadowolony, po wyjustowaniu ostrzy na nieskończoność, cena do ok 300zł.

Domyślnie

Cytat Zamieszczone przez Bonthyc Zobacz posta
    Nie wiem czemu za kryterium przyjmujesz obecność AF skoro to ma być do zdjęć portretowych? Ja do ciasnego portretu posiadam Sonnara 135 3.5 i jestem bardzo zadowolony, po wyjustowaniu ostrzy na nieskończoność, cena do ok 300zł.
    Masz rację, do portretu AF nie jest konieczny. Chciałbym jednak popstrykać moje dzieciaki, a przy nich bez AF to ja wymiękam ).
    Ten Sonnar brzmi całkiem nieźle. Rozumiem, że jest to M42. Czy ten obiektyw dogada się z F65? Potrzeba przejściówka, ale co z pomiarem światła?

Domyślnie

Cytat Zamieszczone przez Ijon Tichy Zobacz posta
    Ten Sonnar brzmi całkiem nieźle. Rozumiem, że jest to M42. Czy ten obiektyw dogada się z F65? Potrzeba przejściówka, ale co z pomiarem światła?