Witam
Mam pewien problem z obiektywem SIGMA 70-200 f/2.8 HSM Macro II. Obiektyw został kupiony 09.2008. W sierpniu tego roku zauważyłem na wewnętrznej części soczewki jakieś dziwne artefakty - kropeczki. Oddałem obiektyw do serwisu we Wrześniu. Naprawa gwarancyjna została wykonana a w karcie gwarancyjnej pojawił się wpis: czyszczenie optyki wewnętrznej. Po tym zabiegu obiektyw podziałał 1 miesiąc. Usterka - Brak AF. Oczywiście oddałem do serwisu. W Piątek pojechałem do Gdyni odebrać obiektyw, który został już naprawiony. W karcie Gwarancyjnej pojawił się wpis - naprawa oraz czyszczenie napędu AF. Podczas odbioru zauważyłem pod przednią soczewką włos lub rysę o długości 1-1,5 cm. Powiedziałem że w takim razie proszę mi to zrobić, bo wcześniej tego tutaj nie było. Dziś rano serwis łaskawie do mnie dzwoni i mówi że obiektyw jest już do odbioru ale nie wyjmowali tego włosa bo czyszczenie optyki nie podlega gwarancji!!! i prawdopodobnie włos został tam zassany, ponieważ oni nie ruszali tych soczewek!!! Czy ktoś mógłby mi poradzić jak walczyć z serwisem? Czy jest jakakolwiek szansa aby zostało to naprawione? Jakie argumenty przytoczyć podczas walki z serwisem? Do kogo iść z reklamacją jak serwis autoryzowany mówi mi że to nie ich problem?
ps. jeżeli nie ten dział to proszę o przeniesienie
Szukaj
Skontaktuj się z nami