Close

Strona 1 z 3 123 OstatniOstatni
Pokaż wyniki od 1 do 10 z 26

Wątek: Własne studio

Domyślnie Własne studio

Witam serdecznie wszystkich!
    Piszę u Was na forum drugi raz, z kolejnym dosyć intrygującym pytaniem. Ostatnio miałem problemy z fotografią ślubną... jakoś sobie poradziłem...

Dziś pojawia się kolejny problem:
    Jako, że mam do zagospodarowania trochę miejsca na "strychu", gdzie będę musiał obić miejscami sklejkami, aby podczas fotografowania nie wiało po nogach, chcę stworzyć studio.
    Ok do rzeczy:

Chcę od podstaw w dosyć niskich kosztach (1000-1500zł), zrobić niewielkie "studio" fotograficzne... właściwie interesowałoby mnie jedynie statywy na lampy, na tła (czarne [i jakie jeszcze proponujecie])...

Dlatego też kieruję tutaj, ów pytanie...

Jakie najlepiej lampy proponujecie (miło widziane aukcje), jakiej wielkości studio itp...

Jestem "młodym" fotografem amatorem... więc właściwie każda informacja bardzo się przyda.

W miarę możliwości (jutro), postaram się zrobić kilka zdjęć, z miejsca gdzie ma być umieszczone studio.

Domyślnie

a czt w ogole masz juz jakis sprzet? czy cale oswietlenie kompletujesz od zera?
    Nikon D3s,D800, N14-24f2.8, N35f1.4, N50f1.4, N85f1.4, SB-700,900 i inne graty

Domyślnie

Wszystko od podstaw...
    Jednak dziś dopiero sprawdziłem wysokość i po prostu się zawiodłem...
    Wygląda na to, że póki co będę sobie musiał odpuścić.
    Dlaczego?

Przestrzeni mam pełno, jednak wysokość zostawia wiele do życzenia, ponieważ jest 2m20cm + do tego dochodzą 15-20 cm belki od dachu, które idą pod kątem - czyli mamy do czynienia z trójkątem prostokątnym Ów belki są w odstępie do 30-40 cm...
    Po prostu, dach mam spadkowy i raczej nie wyjdzie to "studio".

Co najgorsze, nie mam żadnego innego pomysłu, gdzie mógłbym umiejscowić...
    Ostatnio edytowane przez Beneq ; 23-11-2009 o 20:25

Domyślnie

Sorry, że jeszcze raz - ale wdzięczny byłbym za odp.
    Bo chyba nie warto robić 2m tła (wys)??

Domyślnie