Close

Strona 1 z 2 12 OstatniOstatni
Pokaż wyniki od 1 do 10 z 19
  1. #1

    Domyślnie Prosba o pomoc przy zakupie studia

    Witam z gory przepraszam wyjadaczy na tym forum ze poraz 1000-ny pytam sie o to samo jestem laikiem wiec na przestudiowanie tego mam malo czasu (POZOSTALO MI CZASU DO 15 LISTOPADA-chce kupic studio na prezent) wczesniej kupilem N80 SB600 n18-70 samyang fish-eye mozliwa zamian w nie dlugim czasie na N300 i jakas stalke n50mm wybralem to dzieki Wam i Waszym opiniom wiec dziekuje ale wtedy czas pozwolil mi na przestudiowanie tego a a minelo juz 2 latka od zakupu a nowym pomyslem jest zakupienei studia osobie ktorej sprawia radosc robienie zdjec wiec potrzebuje Waszej pomocy cos na temat przeczytalem koszt kolo 3000 moze troszke wiecej pare setek i tu kolejne zapytanie zmontowanie jakiego seta do pomieszczenia i w plener pomioeszczenei kolo 5x6x2,5 portretownie calej sylwetki ale i twarzy rowniez cos czytalem o wyzwoleniu lampy z sb600 z lampa studyjna cos na temat jakosci lamp proponujecie bowensa niechetnie quantum cos o mocy lamp. Tu mam pytanie czy ktos podjalby sie tego tematu i z konfigurowal takiego seta odwdziecze sie po dokonaniu wyboru Pozdrawiam

  2. #2

    Domyślnie

    8 linijek i tylko jedna kropka. Jestem pod wrażeniem. Ktoś zrozumiał jak brzmi pytanie?
    D300, D70, N18-70, N70-300G, N80-400VR, S50/2.8 MACRO, S10-20/4-5.6, SB600
    http://www.fotoprzyroda.pl/
    Michał Vogelgesang

  3. #3

    Domyślnie

    Cytat Zamieszczone przez michalv Zobacz posta
    8 linijek i tylko jedna kropka. Jestem pod wrażeniem. Ktoś zrozumiał jak brzmi pytanie?
    No jak? Gość chce by ktoś mu skonfigurował oświetlenie studyjne z możliwością wyjścia z lampami w plener, najchętniej bowens, niechętnie quantuum, za kwotę ok. 3000zł.
    Canon-Foto-Klub
    C5D, S12-24, C24-70/2.8, C70-200/2.8IS
    Samsung NX10, NX30/2.0, NX18-55 OIS

  4. #4

    Domyślnie