Close

Strona 4 z 4 PierwszyPierwszy ... 234
Pokaż wyniki od 31 do 34 z 34
  1. #31

    Domyślnie

    freefly, zakładając, że serwis sprowadza części raz na pół / 1 rok , to powinien klienta o tym fakcie poinformować, zaproponować cenę i czas realizacji za przesyłke ekspresową albo zaproponować sprzedaż nowego szkła np. z godziwym rabatem. Wybór należy do klienta. Jeśli zaś to serwis "krzak" to oczywiście może się na klienta wypiąć swoim wielkim świństwem.
    pzdr. Bo.

  2. #32

    Domyślnie

    Cytat Zamieszczone przez Bo. Zobacz posta
    freefly, zakładając, że serwis sprowadza części raz na pół / 1 rok , to powinien klienta o tym fakcie poinformować, zaproponować cenę i czas realizacji za przesyłke ekspresową albo zaproponować sprzedaż nowego szkła np. z godziwym rabatem. Wybór należy do klienta. Jeśli zaś to serwis "krzak" to oczywiście może się na klienta wypiąć swoim wielkim świństwem.
    Oczywiście , że masz rację z tym, że klient powinien być o tym poinformowany. Tylko, że najczęściej odbywa się to na zasadzie: jak będzie to naprawione, to zadzwonimy. Skoro nie dzwonią przez kilka miesięcy, tzn. że nie naprawiono.
    Nie wiem jak inni, ale ja zawsze żądam obniżenia ceny, jeśli mój kontrahent lub usługodawca nie wywiąże się z zadeklarowane terminu lub wykona usługę na marnym poziomie.

  3. #33

    Domyślnie

    Cytat Zamieszczone przez freefly Zobacz posta
    Zdajesz sobie sprawę ile kosztuje wysłanie paczki z Japonii (takiej do 3kg), lub z Polski do Japonii za pośrednictwem międzynarodowych firm kurierskich takich jak UPS dla przykładu.
    Nie sądzisz chyba, że Sigma wyśle część zwykłą pocztą. Jakby serwisy chciały zamawiać każdą część osobno, to koszty naprawy wzrosłyby niebotycznie. Przecież w cenie takiej części zawarty jest również koszt przesyłki.
    Serwisy na ogół zamawiają części raz na jakiś czas wysyłając zamówienie zbiorcze. Wtedy jest jedna paczka a w niej np. 100 części.
    Mam nadzieję, że teraz rozumiesz, dlaczego trzeba tak długo czekać na części. Przecież nikt nie zamawia części zamiennych na wyrost, żeby zalegały w magazynie. To są przecież koszta.
    Zdaję sobie sprawę z tego faktu aż za dobrze a forecast robimy co 1 m-c na 6 miesięcy do przodu by być przygotowanym na to że Pan Kowalski zapragnie zamówić w lipcu a po następną wpadnie w grudniu . Lecz trzeba pamiętać że wielu spraw nie da się przewidzieć przecież kryształowej kuli nie mam a i czary mary teraz jakieś mniej modne
    Lotniczą to tylko jak gwałt i lament tak jak pisałem normalnie fracht (kajakiem).
    JP rozdziela na kraje UE jeśli zabraknie u jednego to przesyłają od tego co ma za dużo .
    Niestety często bywa tak że jak zabiorą z PL to u nas popyt na dany sprzęt się robi .
    Szkoda gadać ....
    Co do przesyłek to po 100 sztuk to w sklepie dla detalisty może i się opłaca lotniczą brać jak się kontenerami kupuje to nigdy byś nie zarobił odpowiednio .
    Fabryka - Grupa sprzedażowa - Przedstawiciel np w UE - Dystrybutor - Dealer - allegro - klient Pan Kowalski
    Plus DHL i inni x minimum 4 razy .
    Dystrybutor ma minimum od 30 do 45 % marży dealer od 25-40% Kowalski kupuje na allegro z 20 % rabatem ... Zawiłe ? Chyba nie .... ale oczywiście nie u każdego tak jest .
    Drugi przykład jest fajniejszy Fabryka w JP - UE a dokładniej PL 55% marży nie ma pośredników tylko Pan Kowalski i tu to magę mu kupić nawet w Teheranie 1 sztukę
    . . . Coś na C coś na D trochę słoików Twist-Off z wieczkiem . . .

  4. #34

    Domyślnie

    Cytat Zamieszczone przez shaolin Zobacz posta
    Zawsze mozna wyslac do Fixation
    niestety, już nie
    "We are about to discontinue repairs to Sigma lenses, so it is best to send
    it to them direct;-

    Sigma UK Ltd
    13 Little Mundells
    Welwyn Garden City
    Herts
    AL7 1EW

    Tel 01707 329 999"

Strona 4 z 4 PierwszyPierwszy ... 234

Uprawnienia umieszczania postów

  • Nie możesz zakładać nowych tematów
  • Nie możesz pisać wiadomości
  • Nie możesz dodawać załączników
  • Nie możesz edytować swoich postów
  •