napisałem do NP z prośbą o stanowisko w sprawie strony polishnikonservice, zawartych tam zarzutów oraz notki przesłanej do fotopolis.
Oto odpowiedź Nikon Polska
Szanowny Panie,
Fotopolis.pl było jedynym medium, które zwróciło się do nas z prośbą o
oficjalny komentarz Nikon Polska, zatem oczywiście - jak w każdym podobnym
przypadku - został im przekazany. Natomiast ani portal, o którym zakładam,
że Pan mówi, ani żadne konkurencyjne medium nie kontaktowały się z nami i
nie zadały żadnych pytań, z góry przekreślając jakąkolwiek możliwość
rzeczowej dyskusji. Nie mogę się jednocześnie zgodzić z Pana stwierdzeniem,
że "Jest to typowa odpowiedź na zażalenie klienta, wystosowywana zawsze, gdy
zamierza się go zbyć". Jak zapewne Pan zauważył, odpowiedź udzielona
fotopolis.pl zapowiada konkretne działania.
Chciałam jednocześnie podkreślić, że Nikon Polska, kierując się zasadami
przejrzystej polityki komunikacyjnej, jest otwarty na wszelką rzeczową
dyskusję i chętnie odniesie się do każdej skierowanej do firmy sprawy,
oczywiście pod warunkiem, że nie jest anonimowa (co a priori uniemożliwia
zajęcie jakiegokolwiek stanowiska). Wszelkie zapytania, które do nas
trafiają, nie pozostają bez odpowiedzi.
Z wyrazami szacunku,
Agnieszka Bacińska
Senior Account Manager
Szukaj
Skontaktuj się z nami