Close

Strona 1 z 2 12 OstatniOstatni
Pokaż wyniki od 1 do 10 z 12

Wątek: Obiektyw

Domyślnie Obiektyw

Witam wszytskich uzytkowników forum Nikon mam pytanie czy taki obiektyw pasuje do NIKON d40
    Nikon AF 28-100 1:3.5-5.6G jestem poczatkujacym fotografem wogóle jestem amatorem prosze o odpowiedż

Domyślnie

A dlaczego miałby nie pasować
    Core 2 Quad q9650 | 8 GB OCZ Reapier | EVGA GTX 680 SC SIGNATURE 2GB | Be Quiet P11 1000W | Win 10 Pro x64 | 120gb SSD | 3TB HDD| CG243W |

Domyślnie

Cytat Zamieszczone przez jaco11 Zobacz posta
    Witam wszytskich uzytkowników forum Nikon mam pytanie czy taki obiektyw pasuje do NIKON d40
    Nikon AF 28-100 1:3.5-5.6G jestem poczatkujacym fotografem wogóle jestem amatorem prosze o odpowiedż
    Zapiąć się da ale będziesz musiał ostrzyć ręcznie.

Domyślnie

Jak nie masz szkiełka i szukasz taniego i dobrego zoom'a, to szczerze polecam N 18-70. Jest to AF-S, więc z D40 nie będzie problemu. Dość uniwersalne szkiełko, szybki i dobry AF, ostry, porządnie wykonany. Minusy to trochę ciemny (od 3.5, które szybko się zmienia w 4).

Domyślnie

Cytat Zamieszczone przez mikkay Zobacz posta
    porządnie wykonany
    No tu sie troszke zapedziles
    Najzieleńszy z zielonych
    Niezbyt poważny, czasem odważny, nie-co-dziennik sporadyczny.

Domyślnie

Wcale się nie zapędził, 18-70 to jest najlepsze szkło w tej klasie, popieram. Można ewentualnie rozważyć 18-200 i mieć bardziej uniwersalne, ale też nieco ciemniejsze i sporo droższe.
    Rules are foolish, arbitrary, mindless things that raise you quickly to a level of acceptable mediocrity, then prevent you from progressing further.
    Michał poleca: D750 / Z5 / 24-70

Zbanowany
    Miasto
    Kraków

Domyślnie

Cytat Zamieszczone przez karolt Zobacz posta
    Wcale się nie zapędził, 18-70 to jest najlepsze szkło w tej klasie, popieram. Można ewentualnie rozważyć 18-200 i mieć bardziej uniwersalne, ale też nieco ciemniejsze i sporo droższe.