Close

Strona 97 z 97 PierwszyPierwszy ... 4787959697
Pokaż wyniki od 961 do 964 z 964
  1. #961

    Domyślnie

    Oczywiście, że należy walczyć. Był tu kiedyś koleś, który się chwalił, że mu wymienili D600 do D750 po pokazie laserowym.

    A z prawdziwych przypadków, przynajmniej dwa razy serwis odmówił naprawy gwarancyjnej urwanych lamelek migawki i porysowanej matrycy, ale w innym serwisie nie było problemu.
    zestaw turysty D7500, N 10-20, N 16-80, N 70-300 AF-P VR DX, BeFree carbon. D750 + N 24-70/2.8, N 70-200/4, N 35/1.8G, N 50/1.8G, N 55/3.5.
    było D70, D40, D60, D80, D90, D700, D7000, D7100, D600, D7200.

    moje pstryki, na fejsie, naprawy Nikon

  2. #962

    Domyślnie

    Cytat Zamieszczone przez Zetec Zobacz posta
    Idź do prawnika. Są darmowi w dużych miastach. Niech rzuci paragrafami . Oni muszą ci udowodnić a nie sobie pisać...
    Wydaje mi się, że w praktyce to było by bardziej skomplikowane. Jakieś ekspertyzy itd... Chyba gra nie warta świeczki.


    Cytat Zamieszczone przez TOP67 Zobacz posta
    Oczywiście, że należy walczyć. Był tu kiedyś koleś, który się chwalił, że mu wymienili D600 do D750 po pokazie laserowym.

    A z prawdziwych przypadków, przynajmniej dwa razy serwis odmówił naprawy gwarancyjnej urwanych lamelek migawki i porysowanej matrycy, ale w innym serwisie nie było problemu.
    Odpuszczać nie zamierzam, tylko zastanawiam się jak to ugryźć. Nikon nie ma ogólnoświatowej (europejskiej) bazy, że jak wyślę aparat do serwisu do Berlina to będą wiedzieć, że był już w serwisie w PL i odmówiłem płatnej naprawy ?
    D4, DF, 24-70/2.8, 12/2.8, 50/1.4, 70-200/2.8, 19-35/3.5-5.6

  3. #963

    Domyślnie

    Warto wziąć pod uwagę, że to nie Nikon bezpośrednio prowadzi serwisy w poszczególnych krajach (obszarach) ale generalni dostawcy na dany kraj(obszar) i ci dostawcy ponoszą koszty napraw gwarancyjnych. Interes każdego serwisu może być nieco inny, więc nie bez sensu jest w takim przypadku jak Twój wysłanie aparatu na naprawę do innego serwisu. Twoje ryzyko to tylko czas w ktorym nie będziesz miał aparatu.Szansa na naprawę jest chyba większa niż wygranie procesu w sądzie.

  4. #964

    Domyślnie

    Cytat Zamieszczone przez mmluty Zobacz posta
    Może podam jeszcze jeden przykład co i jak robią na miejscu z mjego osobistego doświadczenia.
    Ponieważ mój D500 robi na oryginalnym akumulatorze około 300 zdjęć zwróciłem się do Support Nikon z pytanie czy można coś z tym zrobić, opisując sytuację i podając numer fabryczny akumulatora ponieważ z moich ustaleń wynikało, że jest to prawdopodobnie aku ze starej serii.
    Byłem mile zaskoczony szybką odpowiedzią. Na tym jednak szybko i miło się skończyło bo cała przygoda wygląda niestety tak:

    1. W dniu 13.03 br zwróciłem się do Nikon Sapport co powinienem zrobić w sytuacji trudności które opisałem. W opisie były wszystkie dane z numerem seryjnym akumulatora włącznie. Otrzymałem odpowiedź – przekazać akumulator do serwisu w Warszawie.
    2. W dniu 15.03 wysłałem akumulator zgodnie z instrukcją zawartą w emailu Sapport Nikon. Wydruk emaila dołączyłem do przesyłki.
    3. Akumulator dotarł fizycznie do Serwisu poprzez DHL w poniedziałek 18.03
    4. W dniu 25. 03 otrzymałem pierwszą dość tajemniczą informację z Nikon Repair, że akumulator został skierowany do naprawy.
    5. Dzisiaj tzn 29.03 po moim zapytaniu o termin załatwienia sprawy otrzymałem informację, że seria z której pochodzi akumulator nie podlega wymianie oraz, że akumulatory nie są objęte gwarancją więc zostanie on odesłany.
    Przykro mi teraz, że moim niefortunnym akumulatorem zajmowałem prze dwa tygodnie czas specjalistom z Support Nikon oraz Nikon Repair kiedy ja miałem unieruchomiony aparat, oni musieli szukać rozwiązania problemu.
    Na koniec zwracam jeszcze raz uwagę: akumulatory w firmie Nikon nie są objęte gwarancją. Oficjalne stanowisko Nikon Repair w Warszawie ktore dostałem emailem.
    Przepraszam, że wracam z tematem, ale koniec tej przygody z serwisem Nikona jest rozbrajający więc dokończę jednym dla zabawy innym ku przestrodze, ze w tym serwisie nic nie powinno ich zaskoczyć.
    Do rzeczy: po ponad trzech tygodniach i opisanych wyżej perypetiach mój akumulator EN-EL15 wrócił do mnie w stanie w jakim wyjechał do serwisu i dalej w D500 robi jakieś pięćdziesiąt zdjęć więce niż stary zamiennik Newell nie przystosowany do D500 i to mnie nie zaskoczyło.
    Zaskoczenie nastąpiło po kolejnym tygodniu kiedy otrzymalem z serwisu Nikona ankietę z prośbą o ocenę stopnia mojego zadowolenia z wykonanej usługi. Pomyślałem - nie naprawili, ale chociaż poczucie humoru mają, ale mnie ta zabawa z Nikon Repair nie kręci i chętnie bym kupował sprzęt tej firmy bez gwarancji z ceną pomniejszoną o naliczane koszty gwarancyjne.

Strona 97 z 97 PierwszyPierwszy ... 4787959697

Uprawnienia umieszczania postów

  • Nie możesz zakładać nowych tematów
  • Nie możesz pisać wiadomości
  • Nie możesz dodawać załączników
  • Nie możesz edytować swoich postów
  •