Close

Strona 1 z 5 123 ... OstatniOstatni
Pokaż wyniki od 1 do 10 z 48

Question Obiektyw do Nikon d60

Witam W swiecie lustrzanek jestem jeszcze amatorem, posiadam aparat Nikon d60 z kitowym obiektywem czyli 18-55. Obecnie szukam nowego obiektywu tylko nie mam pojecia jaki wybrac, uwielbiam robic portrety, najczesciej fotografuje moja coreczke wiec chcialabym aby obiektyw byl do tego dobry uwielbiam glebie ostrosci, zblizenia i makro, tyle ze obiektyty makro sa strasznie drogie. Sama nie wiem co wybrac, myslalam nad tym AF-S DX NIKKOR 18-105mm f/3.5-5.6G ED VR lub nad tym 55-200 mm F/4 5.6G ED-IF AF-S DX VR (nie przeszkadza mi zmienianie obiektywow) tylko nie wiem jakie zdjecia moglabym nim osiagnac.

Pozdrawiam
    Ostatnio edytowane przez brunette ; 31-10-2009 o 15:54

Domyślnie

Cytat Zamieszczone przez brunette Zobacz posta
    uwielbiam glebie ostrosci
    małą czy dużą ?

Domyślnie

Między 105 a 200mm moim zdaniem jest spora różnica, ale z drugiej strony warto pomyśleć, czy do fotografowania dziecka nie lepiej mieć 18-105, którym szybko zmienisz z szerokiego na tele.
    Z 18-105 nie korzystałem, ale mam 55-200 i jestem z niego baaardzo zadowolony. Do portretu jest bardzo fajny, bo ma delikatną winietę, a mnie np. się to podoba.

Domyślnie

17-70 2,8-4,5 sigma macro z hsm
    D90, 18-105, 85 1,8 35 1,8, METZ 48

Domyślnie

jescze mozesz posrednia ale bez VR 18-135

Domyślnie

[...]uwielbiam robic portrety, najczesciej fotografuje moja coreczke wiec chcialabym aby obiektyw byl do tego dobry uwielbiam glebie ostrosci, zblizenia i makro, tyle ze obiektyty makro sa strasznie drogie.
    Podejrzewam, ze chodzi Ci o mala glebie ostrosci

Do portretu, zblizen, macro, idealne szkielko to Nikkor AF-S Micro 60/2.8. Obiektyw jest rewelacyjny tylko nie wiem czy sie zmiesci w Twoim budzecie ~2000zl.
    Najzieleńszy z zielonych
    Niezbyt poważny, czasem odważny, nie-co-dziennik sporadyczny.

Domyślnie