Close

Strona 1 z 2 12 OstatniOstatni
Pokaż wyniki od 1 do 10 z 15

Domyślnie Mam D50 troche pytań

Witam
    Jestem straszny laik, jeśli chodzi o tematy foto, ale stałem się szczęśliwym posiadaczem Nikona D50( przesiadka z kompakta SONY) a to dlatego iż z rodzinką wybieramy się na wczasy do Tunezji. Ze względów już wcześniej podawanych ( laik) mam sporo pytań by chodź trochę w odpowiedni sposób wykorzystać możliwości tego aparatu właśnie podczas wspomnianego pobytu. Mego D50 kupiłem z Kitowym obiektywem 18-55. I mam pytania co będzie mi potrzebne by móc w odpowiedni sposób go wykorzystać pstrykając wczasowe foty ( plaża, krajobraz, morze itp. ) Niestety z braku $ nie ma mowy zmiany Kita na cos lepszego. Może jakieś filtry??? Proszę o rady.
    Pozdrawiam
    Janik
    Ostatnio edytowane przez janikp80 ; 16-10-2006 o 12:37

Domyślnie

Cytat Zamieszczone przez janikp80 Zobacz posta
    Witam
    Jestem straszny laik, jeśli chodzi o tematy foto, ale stałem się szczęśliwym posiadaczem Nikona D50( przesiadka z kompakta SONY) a to dlatego iż z rodzinką wybieramy się na wczasy do Tunezji. Ze względów już wcześniej podawanych ( laik) mam sporo pytań by chodź trochę w odpowiedni sposób wykorzystać możliwości tego aparatu właśnie podczas wspomnianego pobytu. Mego D50 kupiłem z Kitowym obiektywem 18-55. I mam pytania co będzie mi potrzebne by móc w odpowiedni sposób go wykorzystać pstrykając wczasowe foty ( plaża, krajobraz, morze itp. ) Niestety z braku $ nie ma mowy zmiany Kita na cos lepszego. Może jakieś filtry??? Proszę o rady.
    Pozdrawiam
    Janik
    Ja proponuję kupić filtr polaryzacyjny, dodatkowo filtr UV do ochrony obiektywu. Przydała by się też pewnie pamięć ze 2 Gb.
    Fuji S3Pro || Nikkor 35/1.8G DX; 50/1.8D

Domyślnie

Ja dorzuciłbym jeszcze dobrą torbę do noszenia sprzętu - szczególnie w niesprzyjającym piaskowym środowisku

Domyślnie

A ja proponuje na początek torbę, jesli nie posiadasz takowej Tunezja to jednak nie wypad nad jezioro