Close

Strona 1 z 2 12 OstatniOstatni
Pokaż wyniki od 1 do 10 z 16

Domyślnie Koniec lata cz.II

Chcę Wam pokazać następne ujęcia z zalewu rybnickiego. Liczę na Wasze uwagi i opinie.

1.

I nie bonusik, tylko ciekawostka - ile się dzieje nad takim małym zalewem nawet w ostatnich dniach lata

Domyślnie

jedynka, bardzo ładna

Domyślnie

jedynka nie ładna. statyczna i nieciekawa imo
    taki ot pstryk wakacyjny

Domyślnie

Cytat Zamieszczone przez ryszkut Zobacz posta
    ...taki ot pstryk wakacyjny
    Przykro to czytać, tym bardziej, że wypad w plener był świadomy (dokładnie do tego miejsca) i kadr przemyślany.

A Tobie Harb bardzo dziękuję.
    Ostatnio edytowane przez barbi ; 08-10-2009 o 00:09

Domyślnie

No nie, jakieś "podobne" do moich pstryków ... Ale i tak są fajne.
    Pozdrawiam, Grzegorz.

Domyślnie

Jedynka super natomiast 2 łódeczka po lewej do wykasowania tak ja to widzę ale jestem laikiem ... nie obrażaj się Twoje foty są dobre ale nie dziś ..

woda
    Gość

Domyślnie

Cytat Zamieszczone przez barbi Zobacz posta
    Przykro to czytać, tym bardziej, że wypad w plener był świadomy (dokładnie do tego miejsca) i kadr przemyślany.
    Barbi.. nie ma co sie dasac czy obrazac. Pokazujesz swoje zdjecia a potem wiekszosc z "ogladaczy" i tak ma swoja wizje tych zdjec. To, ze nie wswzystkim sie podoba.. rzecz zupelnie naturalna. Wazne by komentarz nie byl typu.. "nie, bo nie".

Mi podobaja sie kolorki. Noo.. no i kolorki. Ale zawsze to juz cos

Domyślnie

moim zdaniem kazda, nawet ta niechciana odpowiedz... warto przemyslec.
    zapewne dzieki uwaga jakie otrzymasz np tu, Twoje zdjecia beda coraz lepsze...
    D700 +mb-d10 | D300 | D80 +mb-d80 | n24-70/2.8 | n85/1.8 | n70-300 VR | n18-135| sb900 +Pro flash bracket | 3x sb600 +dyf. lightsphere || Manfrotto190xprob & 804rc2||

Domyślnie

Widzę, że Elektrownia jest popularna w moim regionie - chyba też coś wystawię

1ka spoko!

Pozdrawiam.
    Nikon System

Strona 1 z 2 12 OstatniOstatni