Close

Pokaż wyniki od 1 do 10 z 11

Mieszany widok

Poprzedni post Poprzedni post   Następny post Następny post

Domyślnie Jak symulowac filtry do cz.b?

Witam serdecznie i prosze o wskazowki! W szopie nie jestem zupelnie zielony ale do speca mi tez daleko!

Mam taki oto problem.
    Chcialbym kolorowy oryginal przerobic za pomoca miksera kanalow na zdjecie cz/b!
    I niby wszystko jest proste i kilka razy juz poruszano ten temat na forum.

Ja jednak chcialbym zasymulowac uzywanie filtrow kolorowych do fotografii cz/b...... o ile zielony, czerwony czy niebieski wydaje mi sie dosc prosto zrobic. Chyba trza ustawic w mikserze np. green na 100 i zamienic na cz/b, czy tak?

Ale jak mam zasymulowac uzycie filtru zoltego???? Czy trzeba jakos pokombinowac z suwakami RGB?

Poradzcie.... dzieki za pomoc!

Domyślnie

Tworzysz dwie dodatkowe warstwy Nasycenia Barw w jednej dajesz saturacje na 0 a w drugiej mieszanie na - kolor i potem na tej ostatniej manipulujesz sobie na żółtym. Jeżeli pracujesz na NEFach to najlepszy jest Greyscale Mixer w Lightroomie

Domyślnie

Cytat Zamieszczone przez esioletz Zobacz posta
    Tworzysz dwie dodatkowe warstwy Nasycenia Barw w jednej dajesz saturacje na 0 a w drugiej mieszanie na - kolor i potem na tej ostatniej manipulujesz sobie na żółtym. Jeżeli pracujesz na NEFach to najlepszy jest Greyscale Mixer w Lightroomie
    O kurcze.... przepraszam ale nic nie kumam.... czy mozna troche jasniej i powolutku.... prosze!

Domyślnie

a czy chodzi o PS czy o Nefy to postaram się dokładniej...?

Domyślnie

Cytat Zamieszczone przez esioletz Zobacz posta
    a czy chodzi o PS czy o Nefy to postaram się dokładniej...?
    Chodzi o PS.

Np domniemam ze filtr zielony robimy tak: mikser kanalow, ustawiam GREEN na 100, RED i BLUE na 0, i klikam na MONOCHROMATYCZNIE

TYLKO ZE ZA CHINY NIE WIEM JAK ZROBIC FILTR ZOLTY? I bardzo prosze o pomoc - lopatologicznie!
    Dzieki! A i prosze tez o slowko czy ten zielony to poprawnie robie.

Domyślnie