Close

Pokaż wyniki od 1 do 5 z 5

Wątek: Mój Amsterdam

Mieszany widok

Poprzedni post Poprzedni post   Następny post Następny post
    Oszczędny w słowach Awatar Teri
    Miasto
    Wasilków/Białystok

Domyślnie Mój Amsterdam

Za bardzo nie wiem, gdzie umieścić fotki, więc wrzucam je zbiorczo do Reportażu. Mam znacznie więcej zdjęć stamtąd, ale postanowiłam wstawić właśnie te.
    Pierwotnie jadąc do Amsterdamu miałam w planach robienie portretów, jako że Amsterdam słynie z kulturowo-etnicznego misz-maszu, ale gdy zobaczyłam miasto, wpadłam w taki zachwyt, że zaczęłam fotografować okolicę i zapomniałam o ludziach.
    Jedyny portret, jaki tu umieszczam, to zdjęce pewnego chłopaka grającego na Didgeridoo. Na swojej drodze spotkaliśmy wiele osób zarabiających na ulicy w ten czy inny sposób. Grajkowie, malarze, ludzie przebrani za Dartha Vadera , komicy czy żonglerzy - każdy z nich znalazł sobie publiczność. Jestem ciekawa czy fotograf miałby szansę na kilka euro do kapelusza
    Nie chcę się rozpisywać na temat poszczególnych zdjęć, więc zapraszam do oglądania i komentowania.

1.

2.

3.

4.

5.

D80, Nikkor 50/1.8, Sigma APO 70-300/4-5.6, Sigma 17-70/2.8-4.5, dużo chęci do nauki, mało czasu

Miasto
    Wasilków/Białystok

Domyślnie

...aż tak źle? Czy może w złym dziale wstawiłam? Proszę o podpowiedź...
    D80, Nikkor 50/1.8, Sigma APO 70-300/4-5.6, Sigma 17-70/2.8-4.5, dużo chęci do nauki, mało czasu

Domyślnie

Od 1 do 4 podobają mi się bardzo i kadrowo i obróbka , natomiast 5 nie leży mi ta kolorystyka , nie wiem jak u Ciebie to wygląda , ale u mnie straszna :"żółtaczka" na tym zdjęciu

Domyślnie

bardzo fajny portrecik
    D70s, kilka słoików i chęci do nauki

Miasto
    Wasilków/Białystok

Domyślnie

Cytat Zamieszczone przez BSKraków Zobacz posta
    5 nie leży mi ta kolorystyka , nie wiem jak u Ciebie to wygląda , ale u mnie straszna :"żółtaczka" na tym zdjęciu