Close

Pokaż wyniki od 1 do 9 z 9

Wątek: Pierwszy ślub

Domyślnie Pierwszy ślub

Czesc,

Kuzynka poprosiła mnie o zrobienie zdjęć na ślubie na którym byłem też gościem. Miałem strasznego stresa bo nie było innego fotografa a jestem amatorem i to początkującym. Proszę powiedzcie jak to wyszło i czy macie jakieś konstruktywne rady . - Jeszcze mamy się umówić na plener bo w dzień ślubu nie było czasu.

Niestety z moim super słabym internetem łatwiej będzie podać linka niż jeszcze raz wrzucać zdjęcia :

Ślub Magdy & Bartka - 22.09.2009

Pozdrawiam

mbujak

Domyślnie

Jak na pierwszy raz, to tragedii wielkiej nie ma. Widziałem już gorsze zdjęcia. Młodym na pewno będą się podobać.
    Pozdrawiam,
    Grzegorz Tadych

Domyślnie

Śmiesznie, robiłem ślub w tym samym kościele i potem też wesele było w hotelu lipsk. Może w pakietach to sprzedają?Do sali kościół na skałce gratis
    radość

Domyślnie komentarze

Hej,

Tak sala gratis do "co łaska"

mbujak

Domyślnie

rozwaliła mnie panienka w czarnej mini ledwo za majtki na weselu...

Domyślnie

opracuj trochę nad kadrem, często pojawiają się niepotrzebne elementy, no i światło, świecone na wprost, w kościele całe tło jest ciemne, na weselu wręcz czarne, a przód wypalony.
    Jak to opanujesz postaraj się pokazywać emocje, których na takich imprezach jest pełno. Ale jak na 1 raz to nie jest tak źle, niektórzy próbują robić takie zdjęcia jako "zawodowcy".
    Jakub Kaniuka

Domyślnie

Lampa ze stopki, walona na wprost niszczy wiekszosc tych zdjec.
    Do etapu wesela, jest szaro-buro (zreszta na weselu niewiele lepiej).
    Wracajc do lampy -- patrz na to, co masz w kadrze, kiedy jej uzywasz. Wypalone pierwsze plany, to podstawowy blad. Nie celuj przez czyjes ramie i twarz, bo lampa zawsze wypali te pierwej napotkane detale.
    Zmieniaj pozycje, zamiast ciagle kadrowac z pozycji wyprostowanej -- dodaj troche innej perspektywy niz tylko z pozycji normalnie patrzacego czlowieka.