Close

Strona 1 z 3 123 OstatniOstatni
Pokaż wyniki od 1 do 10 z 23

Wątek: grip do F601

Domyślnie grip do F601

poszukuję gripa do F601 - czy ktoś kiedyś spotkał się z takim?

Domyślnie

Ja mam, chcesz zobaczyć zdjęcia?
    To rzecz niemal niezdobywalna zrobiona rzemieślniczo. Nikon nigdy nie robił gripów do 601
    Pozdrawiam Marcin
    Galeria

Domyślnie

pewnie że chcę zobaczyć Wiem że nikon nigdy nie produkował gripów do 601 ale może gdzieś są jakieś chińskie zamienniki ...

Domyślnie

siedzę i myślę nad zrobieniem gripa. Jako że jestem projektantem i programistą CNC mogę narysować model i wyfrezować go w piance modelarskiej na frezarce CNC. Potem już tylko mocowanie i blaszki/kabelki. Myślę że temat jest do zrobienia. Jak będę już coś miał to podzielę się tym z wami.
    Ostatnio edytowane przez sokrates ; 05-10-2006 o 15:04

Domyślnie

mam jeszcze pytanie - czy można stosować akumulatorki (1,2V) czy tylko zwykłe baterie 1,5 V. (4 szt)

Domyślnie

Nigdy nie testowałem, 4,8V to chyba byłoby za mało
    Pozdrawiam Marcin
    Galeria

Domyślnie

Cytat Zamieszczone przez ostrowski_marci Zobacz posta
    siedzę i myślę nad zrobieniem gripa. Jako że jestem projektantem i programistą CNC mogę narysować model i wyfrezować go w piance modelarskiej na frezarce CNC. Potem już tylko mocowanie i blaszki/kabelki. Myślę że temat jest do zrobienia. Jak będę już coś miał to podzielę się tym z wami.
    Dobry pomysł, jeżeli będzie trzeba cosik zwymiarować czy większe foto dać to pisz.
    Ten mój grip ma jedna wadę, nie posiada możliwości przkręcenia go do statywu. Nie wiem czy inne też tak mają ale niekiedy by się to przydało.
    Ostatnio edytowane przez Marcin T ; 05-10-2006 o 16:14
    Pozdrawiam Marcin
    Galeria

Domyślnie

mam pytanie odnośnie tego koszyka na baterie - czy druga para baterii jest umieszczona pod spodem czy w innym miejscu tego gripa?

Domyślnie