Close

Strona 1 z 9 123 ... OstatniOstatni
Pokaż wyniki od 1 do 10 z 82

Wątek: Komplet stałek

  1. #1

    Domyślnie Komplet stałek

    Zastanawiam się nad skompletowaniem sobie stałek zamiast mojego zooma. Jako że jestem DX'owym amatorem to wybrałem: N85/1.8, N50/1.8, N35/1.8 i... no właśnie: co szerzej? Czy przegapiłem czy nie istnieje stałka 20mm lub mniej za mniej niż 1500 zł?? Patrzyłem też wśród sigm, tamronów i tokin sprawdzając ich dostępność w sklepach i nic nie znalazłem.

  2. #2

    Domyślnie

    Weź sobie do tego kompletu np tokine 12-24/4 i masz super zestawik Dokupisz później jakieś tele typu 70-300vr i masz full zestaw

    Uprzedzając pytania, tak wiem że to nie stałki
    opis w fazie przygotowań ...

  3. #3

    Domyślnie

    Cytat Zamieszczone przez piwkoo Zobacz posta
    Weź sobie do tego kompletu np tokine 12-24/4 i masz super zestawik Dokupisz później jakieś tele typu 70-300vr i masz full zestaw

    Uprzedzając pytania, tak wiem że to nie stałki
    Mam już 70-200/2.8 więc 70-300 nie potrzebuję.
    A ta Tokina, w sumie warta uwagi, ale z tego co czytałem abberuje niemiłosiernie? Poza tym wolał bym jakąś stałke..

  4. #4

    Domyślnie

    Cytat Zamieszczone przez eagis Zobacz posta
    Mam już 70-200/2.8 więc 70-300 nie potrzebuję.
    A ta Tokina, w sumie warta uwagi, ale z tego co czytałem abberuje niemiłosiernie? Poza tym wolał bym jakąś stałke..
    No jak masz sigmę to faktycznie problem tele załatwiony.

    Co do aberracji to raczej jest to kwestia egzemplarza. Ja swoją sprzedałem Zbyszkowi, według mnie abberacji nie było, on również jest z niej zadowolony ale zrobił więcej nią zdjęć wiec niech się wypowie jak znajdzie wątek

    Co do stałek w tym zakresie się nie wypowiem
    opis w fazie przygotowań ...

  5. #5

    Domyślnie

    Jest nikkor 20 mm 2.8 AF D i Sigma 20 mm 1.8 Szukaj używanych egzemplarzy. Używałem oba te obiektywy i polecam każdy z nich.