Close

Pokaż wyniki od 1 do 10 z 10

Wątek: Akt w plenerze

Domyślnie Akt w plenerze

Zacząłem myśleć o zaproszeniu jakiejś modelki na akt w plener. Powoli obmyślam pozy, koncepcję itd...

Czy ktoś z doświadczonych kolegów mógłby podzielić się jakimiś poradami, na co zwracać uwagę itd.? (w relacji modelka-fotograf i nie tylko). Dodam, że upatrzone miejsce to pole na uboczu, z dala od miasta, ale w pobliżu można znaleźć domy więc może ktoś przez lornetkę podglądać Jak się zapatrujecie i na te kwestie?

Domyślnie

Troszkę żartem a troszkę nie.. zwracać uwagę na pająki, żaby, komary nawet motylki, wszystkie żyjątka zwłaszcza te dobrze zakamuflowane i szybko się poruszające
    Nie mam wielkiego doświadczenia na zewnątrz, ale jedną prawie sesję zrujnowała mi fauna, a roztrzęsioną modelkę (nie profesjonalistkę) musiałem odwieźć do domku i tyle tego było

pozdrawiam
    mati

Domyślnie

robie regularnie od lat ... kilka podstawowych kwestii:

- rozpoznanie terenu - miejsce, ktore wybrales odwiedz minimum 2-3x w porze dnia, ktora wybrales na sesje i obejdz/objedz wokolo na tyle na ile sie da
    - transport - samochod jest najwygodniejszy ... sluzy za szybkie schronienie, garderobe itp itd
    - cysterna ze srodkami od komarow - KONIECZNIE !
    - lampka koniaku (dla modelki) przed sesja naprawde rozluznia i chroni przed katarem w chlodniejsze dni
    - ubranie - zasada ta sama co w studio ... najlepiej niech modelka przyjdzie na sesje w luznym dresie, bez bielizny, bo pozniej bedziecie czekac godzine az zejda slady albo bedziesz siedzial po nocach i "szopowal" kreski od stanika ... i druga kwestia to cos naprawde szybkiego do zdejmowania i nakladania, np. sukienka typu szmizjerka (chyba tak sie to pisze, niech jakas kobieta mnie poprawi jak cos)
    - klimat na sesji - znowu zasada ta sama co w studio ... zadnych glupich uwag, komentarzy ... mysl glowa, ta wieksza