Close

Strona 1 z 2 12 OstatniOstatni
Pokaż wyniki od 1 do 10 z 13
  1. #1

    Domyślnie zdjecia do dokumentow

    witam
    Podaje cel jaki chce osiągnąć: chce wykonać zdjęcie do dokumentów bez większej ingerencji w photoshopie. Dotychczas ustawiałem modela przy ścianie i robiłem zdjęcie błyskając lampa zewnętrzna odpowiednia skierowana najczęściej odbijając od sufitu. Dalsza cześć odbywała się w photoshopie min. nakładanie maski i rozjaśnianie tlą usuwanie cieni itp. Chciałbym w jak największym stopniu skrócić czas od wykonania do wydruku zdjęcia. Jaki sprzęt oświetleniowy polecicie, jakie ustawienie lamp?
    pozdrawiam
    D200......

  2. #2

    Domyślnie

    Nie znam się za bardzo, ale moim zdaniem wystarczyłyby dwie żarówki błyskowe + parasolki, oraz normalna lampa skierowana w sufit i wyzwalająca żarówki przez fotocelę. Ewentualnie można jeszcze z dołu doświetlić blendą, aby podbródek był oświetlony.

  3. #3

    Domyślnie

    zastanawiam sie czy ten zestaw wystarczy pod wzgledem mocy swiatla wystarczy;
    http://allegro.pl/item676993707_zest..._warszawa.html
    D200......

  4. #4

    Domyślnie

    moim zdaniem powinien wystarczyc ... strasznie dużej mocy w takiej fotografii nie trzeba ...

  5. #5

    Domyślnie

    W wielu zakładach do dowodowych wyskakuje córka fotografa z kompaktem, wali po oczach, i drukują. Wyglądasz jak po 3-dniowym przepiciu, okropnie. W urzędzie skanują takie coś i szlus.
    Gdzie te czasy gdy do dokumentów fotograf robił Ci ładny portret... ?
    Canon-Foto-Klub
    C5D, S12-24, C24-70/2.8, C70-200/2.8IS
    Samsung NX10, NX30/2.0, NX18-55 OIS

  6. #6

    Domyślnie

    ja ostatnio robilem rodzince takie zdjecia i moj setup wygladal tak ze osoba siedziala ok 2 m od sciany (bialej),
    na ziemi za osoba stala sb-800 blyskajaca w sciane zeby ja zupelnie wypalic, po mojej lewej stronie (na prawo od fotografowanej osoby)