Close

Pokaż wyniki od 1 do 9 z 9

Wątek: slubne

Domyślnie slubne

Witam, miałem okazję pofocic cos na weselu moich znajomych. Oto kilka pstryków.

Kasia i Andrzej

1

2

3

4

5

6

7

8

9

10

11

12

13

14

15

Bonus
    Usunięto komercyjną stopkę - regulamin forum!

Domyślnie

a wiec
    4 - ostrosc gdzies Ci powedrowala... tylko gdzie
    8 - fajne kwiaty ale nic nie daja tylko przeszkadzaja - no chyba ze to mialbyc bokeh ale wyszedl "przedbokeh"
    11 - jakos mi nie przypadly do gustu te gazety - szczegolnie Pana Mlodego
    12 - kwiaty przykuwaja uwage a nie Pana Mloda ;/

ja tam nie wiem... jestem amatorem to moje zdanie - mozna sie nie zgadzac
    "Nikon może mieszkać z innymi zwierzętami i dziećmi. Obowiązuje umowa adopcyjna. Kociak dostanie wyprawkę: paczkę karmy, legowisko, miseczki i ulubioną zabawkę."
    WaWeWu

Domyślnie

Niezbyt udany set Od zdjęcia nr 10 co jedno to gorsze... Bardzo przypadkowe, bez pomysłu... 11 to masakra fotograficzna i pomysłowa zresztą też... co miało być przekazem tej foty? W zestawieniu z puszystością Panny Młodej wyszło komicznie (bardzo delikatnie mówiąc).
    Gdybym miał odsiewać ziarno od plew zostałaby chyba tylko trójka i szóstka.
    Nikon D80 + Nikkor 50 mm/1,8 + marzenia o kolejnych szkiełkach

Domyślnie

sbs2005
    Dzieki za komentarz.
    na 4 ostrość na pani młodej jak sie nie myle
    12- faktycznie kwiaty biją w oczy troszkę

Cytat Zamieszczone przez Vespalock Zobacz posta
    Bardzo przypadkowe, bez pomysłu... 11 to masakra fotograficzna i pomysłowa zresztą też... co miało być przekazem tej foty?
    Jakos nie mogę sie dopatrzyć tych bardzo przypadkowych fot.
    11- bez pomysłu? masakra? ;/ hmmm

Mam nadzieje ze do swoich fot tez jesteś tak krytyczny.

Dzięki za komentarz

Więcej komentarzy mile widzianych
    Usunięto komercyjną stopkę - regulamin forum!

Domyślnie

z całego setu 6 jest ciekawa bo młoda wygląda promiennie a reszta niestety nie za bardzo