Close

Pokaż wyniki od 1 do 8 z 8

Wątek: Zdjecia Macro

Oszczędny w słowach Awatar balbi
    Miasto
    Podgórzyn/Birmingham

Domyślnie Zdjecia Macro

Witam wszystkich. Jestem poczatkujacym "fotografem" i mam pytanie do specjalistow.
    Mianowicie chcialbym robic fotografie macro co mi polecicie na poczatek moze jakis nie drogi obiektyw lub widzialem ze sa dostepne adaptery na obiektyw.Posiadam Nikon`a D80 i mam obiektyw Nikon AF 50mm f/1.8D.
    Z gory dziekuje za pomoc i czekam konkretne odpowiedzi

Nikon D7200 | MB-D15 | Nikkor 85 mm f/1.8 G AF-S | Samyang AE 8 mm f/3.5 Aspherical IF MC Fish-eye CS | Nikon SB-900

Domyślnie

Możesz zacząć od soczewki nakręcanej na obiektyw. Kup jak największą i odpowiedni pierścień redukcyjny - wtedy soczewka Ci się przyda do innych szkieł. W dziale "testy" znajdziesz mój wpis świeży na ten temat. Jak uznasz, że to Ci nie wystarcza, pomyślisz o mieszku lub pierścieniach pośrednich. Jak i to nie - pomyślisz o obiektywie do makro. Powodzenia
    Rules are foolish, arbitrary, mindless things that raise you quickly to a level of acceptable mediocrity, then prevent you from progressing further.
    Michał poleca: D750 / Z5 / 24-70

Domyślnie

jeśli obiektyw to tamron 90.
    do 50 mm mozna dołozyć pierścienie.
    równie ważne jak szkło jest oświetlenie. na początek lampa sb-600 czy 800 wystarczą.
    nikon i nikkory oraz troszkę w:
    http://mirroo.pl/

Miasto
    Podgórzyn/Birmingham

Domyślnie

redak twoj sprzet mnie powalil ja raczej az takiego sprzetu nie bede posiadal...
    ..::: Nikon D80-Nikon AF 50mm f/1.8D Tamron 55-200mm :::...

Domyślnie

No i możesz jeszcze obiektywy zakładać odwrotnie i je łączyć...
    Rules are foolish, arbitrary, mindless things that raise you quickly to a level of acceptable mediocrity, then prevent you from progressing further.
    Michał poleca: D750 / Z5 / 24-70

Miasto
    Podgórzyn/Birmingham

Domyślnie