Close

Strona 1 z 5 123 ... OstatniOstatni
Pokaż wyniki od 1 do 10 z 41

Red face Lampa Błyskowa do nikona D5300

Witam Bardzo potrzebuje pomocy a właściwie porady jaką kupić lampę do mojego nikona . Czytałam wiele opinni lecz kazda jest inna . Dodam ze jestem amatorką także potrzebuje jak narazie lampy gdzie bede uzywać opcji podstawowych . Polecano mi odpowiednik nikonowski Canonowskiego 430ex II tylko jaki dokładnie co polecacie . Z góry dziekuje bardzo dziekuje za pomoc

Oszczędny w słowach
    Miasto
    pod Krakowem

Domyślnie

SB 600 używane na forumowe giełdzie bywają po około 400 zł
    D7100, N18-105, N50/1.8D, SB-600

Domyślnie

Nie polecam dużych lamp SB-600, SB-700, SB-900 - te są pomyślane o seriach D90 i D7xxx oraz jeszcze większych body.

Do serii 5xxx i 3xxx to ja bym polecił:
    - NIKON SB-400 lub coś podobnego
    - METZ 36 / 40
    lub te nowe NISSINy i40.

Miałem METZa 44 - bardzo dobry!, ale do tej pory najbardziej zadowolony byłem z Nikonowskich flashy. Takie akcesoria jak lampa błyskowa najlepiej chyba kupić po prostu systemowe, nie ma problemów niekompatybilności (co zdarza się rzadziej przy łączeniu np. body i obiektywu). Unikniesz kłopotów.

Zauważyłem, że dużo osób poleca tu YongNuo, ja osobiście nie kupiłbym chińszczyzny (z wielu powodów), choć dostrzegam ich pewne zalety (dobre parametry).

Domyślnie