Close

Strona 1 z 4 123 ... OstatniOstatni
Pokaż wyniki od 1 do 10 z 39

Domyślnie potrzebna pomoc doświadczonych fotografów :)

Od razu napiszę, że chciałam ten post podpiąć pod jakiś temat już istniejący, ale nie bardzo wiedziałam pod który, dlatego założyłam nowy wątek.
    Jestem nowym użytkownikiem, zalogowałam się, bo mam nadzieję, ze otrzymam od Was małą pomoc. Przechodzę do rzeczy. Od tamtego roku jestem posiadaczką Nikona D3100 ze standardowym obiektywem 18-55. Fotografuję głównie mojego psa, ewentualnie jakieś krajobrazy i koleżanki Ostatnio znajomy pożyczył mi obiektyw Tamron 28-75mm f/2.8 no i zobaczyłam różnicę. Jestem totalną amatorką, wcześniej miałam zwykłą cyfrówkę, nie chce inwestować niewiadomo jakich pieniędzy w sprzęt, ale lubię ładne, ostre zdjęcia, pójście na spacer z psem i aparatem sprawia mi przyjemność.
    Chciałabym kupić nowy obiektyw, właśnie ze światłem 2,8 i tu pojawia się pytanie jaki będzie najlepszy dla mnie. Chciałabym zmieścić się w 700-800 zł za używkę?Chodzi mi o uniwersalny obiektyw, na wakacje żeby porobić zdjęcia krajobrazów, szalejącego psa w lesie czy bawiącego się z innym psem, a także żebym mogła zrobić ładne zdjęcie portretowe.
    Z góry dziękuję za odpowiedź

Domyślnie

A stałki też wchodzą w gre? Jeśli tak pomyśl o nikkorze 50/1.8

Domyślnie

kurcze, wolałabym jednak zmiennoogniskowy.

Domyślnie

Jedyny zoom f/2.8 w tej cenie to Tamron 28-75/2.8 - tylko trzeba zwracać uwagę czy ma wbudowany silnik.

Kolejnym jest Sigma 17-50/2.8 - używki ok 1000-1200zł.
    Certo Six 2.8/80, Zenity, Praktica BX20
    Nikon
    D7000; S17-50/2.8, D610; 16--200/2.8, T70-300USD | Metz 50 AF-1

Domyślnie

Jeśli nie stałka to rozejrzyj się za Sigmą 17-50 f/2,8 EX DC OS HSM, ale ciężko będzie wyrwać używaną w tej cenie..
    Nie mniej jednak warto przeczekać i dozbierać na kupno ww. obiektywu

Domyślnie