Close

Strona 1 z 2 12 OstatniOstatni
Pokaż wyniki od 1 do 10 z 15

Domyślnie Domowe studio do zdjęć odzieży i portretów

Witam,

Po przestudiowaniu tych 3 tematów oraz tematów na forum:
    http://studiofotograficzne.pl/domowe.../strona-4.html
    http://studiofotograficzne.pl/fotogr...kowe-0008.html
    http://studiofotograficzne.pl/sposob...wych-0001.html

Chciałbym skompletować swoje pierwsze domowe studio w pokoju o pow. 16m. Miałoby ono posłużyć do robienia zdjęć odzieży (na modelkach), wraz z dodatkami, ale także do portretów mojej ciężarnej żony. Ona byłaby pierwszą modelką i na niej testowałbym ustawienia lamp.
    Jestem amatorem, jednak chciałbym sam spróbować swoich sił w takich tupu zdjęciach. Wiem, że powinienem oddać to profesjonaliście, ale każdy kiedyś zaczynał.
    Co do zdjęć, to interesują mnie takie jak te pokazane poniżej:
    oraz takie zdjęcie dodatków:
    Nie chcę zatrudniać fotografa, aby zrobił zdjęcia, chciałbym sam na tyle, na ile potrafię zacząć uczyć się robić takie zdjęcia. Nie wiem tez na ile są one przetworzone przez lightrooma.
    Mój zestaw wygląda tak:
    wyzwalacz radiowy RF-603IIN z przewodem N3 YongNuo - link
    Lampa błyskowa 200MR z regulacją i pilotem FreePower - link
    Statyw oświetleniowy Air 200cm ciśnieniowa konstrukcja FreePower - link
    Przenośny zestaw do mocowania teł + tło kartonowe 2,72x5,5m FreePower - link
    Softbox 70x100cm z gridem szybki montaż FreePower - link

Na tamtych stronach było napisane, że jeden soft box sobie poradzi, ale nie wiem czy uzyskam choćby zbliżony efekt. Zatem może kupić podwójny zestaw oświetleniowy FREE 200 SOFT FreePower - link
    Pytam się was o radę, czy taki zestaw będzie dobry (starałem się go złożyć po przeczytaniu kilkunastu wątków na tym forum) lub co zmienić.
    Jestem noobem i mam D5100 + 18-55 na stanie.

Domyślnie

Już masz czy będziesz mieć? Chyba to drugie - bo tego softboxu nie założysz na tą lampę. Poszukaj lampy z mocowaniem akcesoriów "Bowens".