Close

Strona 1 z 3 123 OstatniOstatni
Pokaż wyniki od 1 do 10 z 24

Domyślnie Jaki telezoooooooom do d7k?

Witam

Posiadam w planach zakup telezoomu do mojego d7k.
    Jako że jestem początkującą osobą w temacie lustrzanek, nie wiem na jaką puszkę powinieniem zacząć zbierać i ile miałbym uzbierać.

Dodam że budżet mam ograniczony jedynie zdrowym rozsądkiem dla tego zakupu. Nie stać mnie na obiektyw za wiecej niż 5kzł ale wolałbym coś w granicach rozsądku dla zwykłego kowalskiego do przełknięcia jeszcze.

Czy możecie coś doradzić ogladałem w sieci różne obiektywy ale jaki powienienem wybrać może doradzić tylko osoba która taki obiektyw ma, miała.

Co bedzie fotografowane? - napewno zabiore go na pokazy lotnicze w radomiu, może jakieś zwierzaki, na wyprawę w góry oraz w powiedzmy codziennej fotografii np na spacerze zawodach mtb itp.

Aktualnie posiadam 18-105vr co byście doradzili?

ps.
    Co sądzicie o obiektywach lusterkowych flacon 400, falcon 800? czy nadadza się one do powyższych zastosowań?
    D7000+18-105+sb910+powerlux ve-400x2

Domyślnie

Cytat Zamieszczone przez kolarz Zobacz posta
    Witam

Jako że jestem początkującą osobą w temacie lustrzanek, nie wiem na jaką puszkę powinieniem zacząć zbierać i ile miałbym uzbierać.
    To może zacznij od D4 albo do D800? Skoro masz D7K a chcesz zbierać na inną puszkę...
    D90 + dodatkowych zabaweczek moc
    Blog

Domyślnie

Piszesz o budżecie 5k a łaszczysz się na obiektywy za mniej niż 1k. To chcesz szkło czy drugą puszkę?
    A tak żeby było troche na temat, to nikkor 70-300 vr, a jak chcesz potargać coś większego z wieeeekszym zoooomem to sigma 150-500.
    Ostatnio edytowane przez arturmsi ; 23-02-2012 o 22:12

Gaduła Awatar Art Erie
    Miasto
    Prochowice/The Dark Side Of The Moon

Domyślnie