Close

Strona 1 z 4 123 ... OstatniOstatni
Pokaż wyniki od 1 do 10 z 39
    Oszczędny w słowach
    Miasto
    Warszawa/Londyn

Domyślnie d90, d7000 czy d300s oraz jakie obiektywy

Witam

Jestem zielony w Nikonie, więc proszę was o pomoc.
    Zamierzam kupić body tylko nie wiem które:

- D90 , D7000, D300s

z obiektywów interesują mnie jasne, jednak na te z VR raczej mnie nie stać.

Myślałem o następujących:

- Tamron 17-50 2.8
    - Sigma 70-200 2.8 II HSM (bez OS) - później ewentualnie dokupić 2xTC Sigmy
    - jakiś uniwersalny zoom (na spacery)
    - jakąś stałkę np. TAMRON 90 2.8

Z tego co się orientuje to NIKON nie ma stabilizacji w body, tylko jest stabilizacja optyczna w obiektywach. Jak to wygląda w praktyce, jeśli obiektywy są bez VR, a zdjęcia wykonujemy z ręki (np przy czasach 1/60, 1/30 , 1/15 ale także i wyższych)?

Sprzęt chciałbym używać do przyrody, trochę sportu i do codziennego używania.

Dzieki za pomoc.
    Ostatnio edytowane przez kris11 ; 21-03-2011 o 11:19

Domyślnie

Cytat Zamieszczone przez kris11 Zobacz posta
    Z tego co się orientuje to NIKON nie ma stabilizacji w body, tylko jest stabilizacja optyczna w obiektywach. Jak to wygląda w praktyce, jeśli obiektywy są bez VR, a zdjęcia wykonujemy z ręki (np przy czasach 1/60, 1/30 , 1/15 ale także i wyższych)?
    W praktyce to wygląda rożnie zależny od warunków.

- jakiś uniwersalny zoom (na spacery)
    18-105 ma VR i wcale drogi nie jest
    NIKON + SZPARGAŁY + CHĘCI + CHĘCI + CHĘCI ...

Domyślnie

bierz tamrona 17-50 i sigme 70-200 i zobacz na którą puszkę kasy starczy a t90 odpuść po co dublować ogniskowe , wymienione obiektywy pokryją t90 chyba ,że interesuje Cię makro to tak , na tą chwile odradzam d7000 po co się denerwować jego nie dopracowaniem i możliwością a nawet dużą możliwością kupienia wadliwej sztuki i udowadniać serwisowi NP ,że nie działa właściwie a oni i tak stwierdzą ,że działa i kółko się zamknie a Ty stracisz pieniądze i nerwy