Close

Strona 1 z 6 123 ... OstatniOstatni
Pokaż wyniki od 1 do 10 z 54

Domyślnie Sigma 10-20 f3,5 vs Tokina 11-16 f2,8

Hej . Jako , że nie widziałem takiego tematu , a jestem w trakcie kupna szerokiego szkła i dużego dylematu ;/ . Jestem początkującym , kompletuje powoli szkła do późniejszych ślubniaków , jak na razie będe trenować na narzeczeńskich itd . Sigma czy tokina ? jedni mówia sigma , drudzy Tokina . Dodam ze szkła do puchy d90 .
    FX

Domyślnie

Cytat Zamieszczone przez dziadzior Zobacz posta
    Jako , że nie widziałem takiego tematu.
    w tym dziale pytanie "tokina czy sigma" jest co 2 kroki i wg mnie jest najczęstszym pytaniem na jakie można się natknąć w dziale szerokokątnym a Ty mówisz że nie znalazłeś?
    Cytat Zamieszczone przez dziadzior Zobacz posta
    Jestem początkującym , kompletuje powoli szkła do późniejszych ślubniaków ,.
    niedługo 2 drugi obywatel będzie fotografem ślubnym - wyjaśni mi ktoś to zjawisko?
    Dawniej system N - obecnie L(M) + F

Oszczędny w słowach Awatar Jachuu
    Miasto
    Sulików k. Zgorzelca

Domyślnie

Cytat Zamieszczone przez Mariusz888 Zobacz posta
    niedługo 2 drugi obywatel będzie fotografem ślubnym - wyjaśni mi ktoś to zjawisko?
    oczywiście! Walczymy ze zmniejszającą się liczbą młodych Polaków, najczęściej więcej ślubów to więcej dzieci w związku z czym, będzie miał kto pracować na nasze emerytury, niestety ślubów jest już na tyle dużo, że brakuje fotografów by je "obskoczyć" - pasuje moje wytłumaczenie?

Domyślnie

No nie wiem bo ostatnio co drugi lub trzeci wątek w dziale optyka to jest "co mam kupić do ślubów bo nie mam pojęcia o tym co widać przez 50mm ale za to widzę potencjalną kasiorkę"
    Dawniej system N - obecnie L(M) + F

Domyślnie

Ja bym wolał Tokinę (chyba że musisz mieć silnik HSM w obiektywie). Co 2.8 to 2.8 + świetna jakość wykonania.