Close

Strona 1 z 3 123 OstatniOstatni
Pokaż wyniki od 1 do 10 z 25

Domyślnie Półformalnie :)

Nie mam doświadczenia w sesjach i powoli zbieram sprzęt, ale od czegoś trzeba zaczynać - przedwczorajsza sesja mojej narzeczonej - miało być do CV, wyszedł też mały bonus Oceniajcie proszę!

1.

2.

3.

4. [bonus]

Domyślnie

niestety nic mi si enie podoba... a przedewszystkim światło.
    i do tego te oczy...
    tło...
    nie nie nie, sorka
    www.facebook.com/kpaprocki
    || D3 x2 || 14-24 2.8 || 24-70 2.8 || 70-200 2.8 || 16 2.8 fisheye || 24 1.4 || 50 1.4 || 85 1.4 || Apple system || cała masa dodatków.

Oszczędny w słowach Awatar eXtreme
    Miasto
    Olsztyn/Gdańsk

Domyślnie

Najbardziej podoba mi się bonus. Szkoda jedynie nieostrego prawego oka. Na pozostałych zdjęciach mam wrażenie, że modelka patrzy się nie tam gdzie trzeba.

Domyślnie

Mi się podoba także bonus . Fajne spojrzenie gdzieś tam..... Co do obróbki to się nie wypowiadam .

Domyślnie

zdecydowanie bonus najlepszy.

Domyślnie

tak bonus najlepszy, reszta do szuflady
    d300, sigma 10-20mm, sigma 30mm, tamron 28-75mm, sigma 150mm 2.8, nikkor 50mm f1.4, nikkor 85mm f1.8, nikkor 18-55 vr, peleng 8mm, sb900

Domyślnie

bonus? - ale te włosy pod nosem - nie
    Nie chodzi o to, na co się patrzy, ale co się widzi - H.D. Thoreau

Domyślnie

Dzięki za wszystkie komentarze, to dla mnie bardzo cenne uwagi!

Co do oświetlenia to wszystkie były robione z SB-600 i biała parasolka prawy przód, blenda srebrna po lewej. Od razu sorki za te cienie z tyłu, fakt trochę to słabo wyszło... Ale co moglibyście zaproponować żeby zmienić światło? A może poprostu chodzi o obróbkę? Fakt, że trochę przesadziłem chyba z oczami np. na 2 ale poza tym to czy na obróbce zaproponowalibyście jakoś poprawkę tego światła? Mogę podać NEF-a...
    Na 1. to jak na to patrzę po paru dniach chyba mi kompozycja nie pasuje do końca, ale światło...?

A włosy na 4. mnie pasują Ale tu się o gustach nie dyskutuje

Domyślnie