Close

Strona 1 z 9 123 ... OstatniOstatni
Pokaż wyniki od 1 do 10 z 88

Domyślnie D90 blade kolory, nieostre zdjecia

Witam!
    Zdjecia robione w trybie automatycznym wychodza mi z reguly mniej lub bardziej nieostre, nawet przy dobrym swietle. Kolory sa malo nasycone, wszystko jakby jakies lekko rozmyte i za jasne. Czy to kwestia jakichs ustawien? Czy na auto wszystko nie powinno ustawiac sie samo? Probowalam robic te same ujecia przy roznych trybach, ale efekt podobny...
    Jestem kompletnym laikiem i bede wdzieczna za pomoc.

Przykladowe zdjecie ponizej, tu akurat te "wady" sa bardzo jaskrawe, ale czesto mi sie tego typu fotki na auto zdarzaja - przeswietlone, nieostre, paskudne kolory.

Domyślnie

1. Przeczytaj instrukcję obsługi
    2. Przeczytaj jakąś książkę o podstawach fotografii

Masz zaawansowany aparat i ani ciut wiedzy o fotografii - nie bierz tego za krytykę, a raczej za dobrą radę.
    MISTER
    ------------------------------------

Domyślnie

bo lustrzankę nie kupuję się aby używać Auto , zacznij używać trybów półautomatycznych preselekcja czasu migawki itd , a następna sprawa to obiektyw....
    Sabinki dwie, Nikony dwa ,nikkory dwa ,tamrony dwa i ryba

WWW-makro widoki itd [/COLOR]

Domyślnie

Wg mnie zdjęcie jest poruszone. Czas 1/80s - ja bym się bał czy nie za krótki dla pieska, choć potrafię utrzymać w ręku dłuższe czasy ! Ty zaczynasz, więc radzę używać na razie krótszych czasów (widać wybrany przez aparat czas w wizjerze). Sam mam kolegę, któremu focenie bez zielonego trybu nie wychodzi, ale cóż, trzeba próbować.

Pzdr.
    D700 + N24-70 + N80-200D ED + N70-300VR, SB-900

Domyślnie

Niestety, podpisuję się pod tym co napisał mister - w którymś momencie przychodzi pora na to, żeby przestać być laikiem... A zakup tak zaawansowanego aparatu jak D90 chyba do tego nawet zobowiązuje - inaczej sprzęt będzie się niestety, ale marnował...