Close

Strona 1 z 3 123 OstatniOstatni
Pokaż wyniki od 1 do 10 z 27
    Oszczędny w słowach
    Miasto
    dundee scotland

Domyślnie jaki obiektyw do zdjec w domu i na wesela

Witam potrzebuje porady jaki kupic obiektyw do robienia zdjec w domu i na wesela (w kosciele i w restauracji) jestem kompletnym amatorem i zdjecia tez takie beda mam nikon d3000
    p.s tak przy okazji jaka lampe byscie polecali do tego aparatu zaznaczam ze to ma byc sprzet dla amatora

Domyślnie

użyj opcji szukaj, tematów tego typu było multum, przekop forum wszystko w zasadzie zostało wyjaśnione, i wątpię szczerze że ktoś będzie od nowa rozpoczynał zbublowany wątek.
    Jakie obiektywy - dział Optyka, tam masz pełno tematów,
    Jaka lampa - dział Lampy błyskowe, także cała gama tematów.

P.S. Jeśli jesteś kompletnym amatorem to może daj sobie spokój i czas na naukę, a nie na zdjęcia na weselach.
    Postaw się w sytuacji PM, która zamawiając Ciebie dostanie skopane zdjęcia bo Ty się dopiero uczysz.
    Oczywiście do takich sytuacji prawie nigdy nie dojdzie, bo młodzi dzisiaj mają wymagania, i musisz uzbierać
    zdjęcia do portfolio. Więc odłożoną kasę wpakuj nie tylko w sprzęt, a w książki. Taka dobra rada
    Chociaż fotografie nie mogą kłamać, kłamcy mogą fotografować . Lewis Hine

Oszczędny w słowach
    Miasto
    dundee scotland

Domyślnie

te zdjecia bede robil dla siebie a nie dla pary mlodej poprostu ide na wesele do brata zony a nie maja byc to zdjecia do albumu dla pary mlodej! i dlatego chcialem kupic jakis wmiare jasny obiektyw bo tym ktorym posiadam to nawet trudno zrobic jasne zdjecie w domu przy oswietleniu sztucznym!
    p.s i wlasnie chcialbym sie zaczac uczyc co do obiektywu to gdzies wyczytalem ze nikkor 35mm f/1.8 bedzie dobry ale co do lampy to kompletnie nie mam punktu zaczepienia a nie chcial bym na lampe wydac duzo kasy
    Ostatnio edytowane przez mazan1 ; 26-06-2010 o 14:43

Domyślnie