Szukaj
Dal mnie trójka. Nie ma na niej przeszkadzajek w postaci tego mostu, a i drugi brzeg jest niemal niewidoczny. A potem reszta.
Możliwe,tylko akurat ten przeszkadzajkowy most też chciałam uwiecznić na foto.
Dzięki za odwiedziny.
Modele i warunki ciekawe, klimacik jest, z kadrowaniem już gorzej. Na pierwszych dwóch brak równowagi, na trójce zbyt rozstrzelone drzewka.
LED ZEPPELIN
Czasami sie zastanawiam???? - równowaga????, czy zawsze musi być wszystko do centymetra????, ale to moje skromne zdanie , fotki sie podobaja, nr 2 ładnie we mgle zanika most
D300s + 18-200 (poszedł do ludzi) teraz Alpha 7 + 24 - 70, dodatek to iPhone 6
Myślę, ze w tego typu fotografii raczej równowaga być powinna. Gdyby to była fota na plakat to jak najbardziej ta prawa strona na dwójce przydałaby się do umieszczenia haseł reklamowych. Tka natomiast nie ma usprawiedliwienia.
Jedyneczkę bym powtórzył - asymetrycznie względem kadru. Nie narzucam czy przenieść w prawo, czy w lewo ...
Czy "równowaga" jest słowem przeciwstawnym do "przeciwstawienia" (ew "kontrastu" ale rozumiany w specyficznym sensie: puste-wypełnione).
Inaczej, czy 'puste'-'pełne' to równowaga, czy też 'mocna nierównowaga' która znów jest atrakcyjna ... czy "rownowagę" jako środek artystyczny rozumiesz jako przeciwstawny do "dynamiki", czy są wspólne?
Wracając do zdjęcia, 'prawie symetryczne' często mi sie nie podoba. Czy receptą jest albo agresywna symetria, dająca emocję na kadrze, albo wyraźna asymetria ... ale unikając czegoś niejakiego?
Widzę, dawno nie czytałem czegoś papierowego na poziomie, więc zmilczę...
Ma i ja RB67, F90X, F4S+F4+1/2 F4, Metz ,SB i brzydkie Canony. Na góry m4/3
Skontaktuj się z nami