Close

Strona 1 z 2 12 OstatniOstatni
Pokaż wyniki od 1 do 10 z 11
  1. #1
    Oszczędny w słowach Awatar constancja
    Dołączył
    04 2009
    Miasto
    Bory Tucholskie
    Posty
    148

    Domyślnie krzyk rozpaczy x3

    Przeczytałam kiedyś na tym forum, że "krajobraz w pionie to krzyk rozpaczy". No to się rozkrzyczałam.


  2. #2

    Domyślnie

    1.mniej nieba.
    2.za chłodno,jaśniej w cieniach.
    3.za ciemny dół.
    ...a tak poza tym OK.
    Pozdrawiam
    Andrzej.

  3. #3

    Domyślnie

    Ogólnie ok,tylko coś z kolorami nie tego....jakieś takie wyprane..

    Pozdrawiam
    Małe zmiany ... trochę C i do tego L ale i tak dalej tu zostaje

  4. #4

    Domyślnie

    Cytat Zamieszczone przez Bartek_902 Zobacz posta
    Ogólnie ok,tylko coś z kolorami nie tego....jakieś takie wyprane..

    Pozdrawiam
    Musisz koniecznie skalibrować monitor..
    Mówię to serio,szczególnie po tym jak obejrzałem ostatnie Twoje z wału...
    Pozdrawiam
    Andrzej.

  5. #5

    Domyślnie

    Cytat Zamieszczone przez borregaard Zobacz posta
    1.mniej nieba.
    2.za chłodno,jaśniej w cieniach.
    3.za ciemny dół.
    ...a tak poza tym OK.
    Przychylam się.
    LED ZEPPELIN

  6. #6

    Domyślnie

    Cytat Zamieszczone przez constancja Zobacz posta
    Przeczytałam kiedyś na tym forum, że "krajobraz w pionie to krzyk rozpaczy". No to się rozkrzyczałam.
    Nie brał bym tego stwierdzena do siebie,gdyż jest ono błedne-pion(kwadrat ew.) jest bardziej dynamiczny,magnetyczny.Zalew poziomu w krajobrazie dowodzi tylko tego że jego kompozycja jest zadaniem łatwiejszym,bardziej "dla wszystkich", to taka oglądajka w przytłaczającej wiekszości.W zasadzie poziom jest tylko odzwierciedleniem rzeczywistości,kadr pionowy natomiast posiada w sobie tę cząstkę abstrakcji któta czyni z doń dzieło człowieka(myśle że szympans siedzący przed równomiernie rozłożonymi w przestrzeni bryłami geometrycznymi z "małpką" w dłoni w końcu ustrzeli w ramkę coś zjadliwego natomiast prawdopodobieństwo że obróci aparat o 90 st i zrobi cokolwiek z tego co przed nim sie znajduje jest w zasadzie zerowe).Nie chcę tu orędowników poziomych kadrów porównywać do naszych dalekich przodków,sam wyznaję zasadę ze rodzaj kadru należy dobierać do miejsca a nie odwrotnie i sam popełniam poziomy kiedy tylko wymaga od tego sytuacja żeby było jasne,natomiast pion traktuję jako kadr technicznie bardziej wymagający..."krajobraz w pionie to krzyk rozpaczy"- pusty frazes.
    Jezeli chodzi o Twoje kadry koleżanko to tylko 3 ale ze względy na tą kształtną chmurkę...nic więcej.

  7. #7

    Domyślnie

    Dla mnie za zimne kolorki na wszystkich, kadry widać, że szukasz świadomie i to jest na duży plus.
    Z9 + D500 + D300s + S 10-20 + N 17-55 2.8 + N 50/1.8 + N 70-200 VR II + N 400 2.8 E FL ED VR

  8. #8

    Domyślnie

    W pełni zgadzam się z Darkiem - kadry są przemyślane (a to jest rzecz mz najistotniejsza), a w kolory przydałoby się tchnąć jeszcze odrobinę życia. Dodam jeszcze, że z 1 można by wykroić całkiem fajny kwadrat (pozbywając się bezchmurnej części nieba i odpowiednio dużej dołu), z 2 warto by usunąć syfka w PG, a w 3 staranniej przyciemnić jej "flagowy" obłok (tj. tak, aby nie było widać, że był wygaszany).
    "Myśleć, że się coś wie, to najlepsza obrona przed dowiedzeniem się czegoś" - Terry Pratchett
    Pozdrawiam! Jacek

  9. #9

    Domyślnie

    ..... ja widzę potencjał w tróje. Po obcięciu "smutnego" dołu i przyciemnieniu nieba, trochę zabawy z kolorkami na ziemi, .... i będzie git

  10. #10

    Domyślnie

    Cytat Zamieszczone przez wingeo Zobacz posta
    ..... ja widzę potencjał w tróje. Po obcięciu "smutnego" dołu i przyciemnieniu nieba, trochę zabawy z kolorkami na ziemi, .... i będzie git
    Wypada potwierdzic
    D4s/D500/ 2xS 10-20/ N 70-200 2.8 FL/ N 200-500 5.6/Pentacon 50 1.8 / Helios 58 -2 /Manfrotto 055 XPRO3/Lee filters

Strona 1 z 2 12 OstatniOstatni

Uprawnienia umieszczania postów

  • Nie możesz zakładać nowych tematów
  • Nie możesz pisać wiadomości
  • Nie możesz dodawać załączników
  • Nie możesz edytować swoich postów
  •