Szukaj
wywal słupy a tak serio to budynek z lewej niepotrzebnie włazi w kadr, który sam w sobie jest nieciekawy próbuj dalej
D3100+kit | 50 f/1.8 | 70-300 f/4-5,6 G ED VR | FIRST C3550 | Nissin Di466 i różnego innego złomu pełno...
Never back down!
dół zdjecia ok ale gora to chyba nie pasuje do dołu
Być może to moje błędne odczucie ale odnoszę wrażenie, że niebo zostało przekombinowane (wydaje mi się, że wyraźnie widać ślady pędzla/stempla z obróbki co jest zdecydowanie na -). Szczerze mówiąc kadr mnie też nie ujmuje (motyw przewodni to betonowe płyty na przejździe kolejowym, ucięty kawałek budynku po lewej stronie zepuste niebo. Mnie nie porwało :/
Mendzik | Nikon D80 + N70-300VR + T17-50VC
oj tam saturacja lub kontrast - nie widzę na lapku
D3100+kit | 50 f/1.8 | 70-300 f/4-5,6 G ED VR | FIRST C3550 | Nissin Di466 i różnego innego złomu pełno...
Never back down!
Zbyt "photomatixowo"....abyśmy się zrozumieli ,to "przekombinowana " obróbka....
Pozdrawiam
Andrzej.
No niestety, trudno u mnie o dobry kadr z torami. Na dłuższym odcinku jest szaro buro i nijako.
Możliwe, choć dół nie został potraktowany w dużo mniej delikatny sposób.
Niebo nie było stemplowane, to efekt wzmocnienia lokalnego kontrastu. Zostały uwydatnione cienie, których na nieobrobionym zdjęciu praktycznie nie widać.
Bez kompresji tonalnej kadr jest trochę ponury a zależało mi na tym by ponury nie był. Słońce ładnie świeciło gdy robiłem to zdjęcie.
Obróbka zabiła zdjęcie mz (choć nie piszę, że widok porywa)
Nikon http://greg77.com/
Nie da się inaczej pokazać tego co widziałem. Można wyczyścić niebo, ale bez kompresji tonalnej nie da się oddać panującego podczas robienia zdjęcia klimatu.
Dla porównania, obraz wywołany na domyślnych ustawieniach w CNX 2.
Skontaktuj się z nami