PDA

Zobacz pełną wersję : Plusy i minusy - D300 vs. 50D

autograf
02-05-2009, 02:48
Mam jedną z tych puszek. Ciekaw jestem Waszych obiektywnych albo subiektywnych opinii.
Warto zmienić D300 na 50D?

Czyli - co ma Nikon D300 lepszego od Canona 50D, oraz co lepszego jest w 50D w zestawieniu z D300.
Weźmy pod uwagę także system jako system - że się tak wyrażę ;)

Dodam, że jestem fotografem (choć to za duże słowo) totalnie amatorskim. Focę głownie architekturę, ale ostatnio zacząłem także focić ludzi. I przyznam szczerze, że wku*** mnie też żółty zafarb. (Mam profile D2x). Pracuję tylko na RAWach.

Piotr_
02-05-2009, 04:07
D300 to złom. Na tym forum jest pełno wątków o jego wadach. Tragiczne kolory, niedziałający AF, beznadziejny balans bieli itp. itd. 50D rozwala go pod każdym względem i do tego jest tańszy. System Nikona to jakiś żart. Brak podstawowych szkieł a te co są jakościowo nie umywają się do oferowanych przez Canona. Myślę, że wybór jest tylko jeden. Natychmiastowa sprzedaż tego badziewia (dopóki jeszcze ktoś chce to kupić) i wejście w system, który daje wszystko czego fotograf potrzebuje w najlepszej jakości i najniższej cenie. Trzymanie się Nikona to masochizm.

Mam nadzieje, że napisałem to co chciałeś przeczytać :) Jak już zmienisz system nie zapomnij odwiedzać żółtego forum (eureka! to z tego biorą się te zafarby) żeby szerzyć wiedzę o wyższości C nad N.

Serdecznie pozdrawiam,

Piotr

Władca Pixeli
02-05-2009, 04:56
Piotr, zapomniałeś napisać o magicznej plastyce zdjęć z Canona nieosiągalnej na aparatach innych firm. :mrgreen:

Piotr_
02-05-2009, 05:09
Piotr, zapomniałeś napisać o magicznej plastyce zdjęć z Canona nieosiągalnej na aparatach innych firm. :mrgreen:

Dzięki za zwrócenie uwagi. Jak mogłem popełnić taki niedopuszczalny błąd? Tego nie można w żaden sposób wytłumaczyć. W ramach pokuty kupię sobie D300 chociaż może nie powinienem aż tak przesadzać w umartwianiu :mrgreen:

tomitom
02-05-2009, 07:53