Zaloguj się

Zobacz pełną wersję : Ile wynosi honorarium za fotoreportaz do gazety

Modron
29-04-2009, 00:04
Witam wszystkich,

Do tej pory zajmowalem sie fotografia amatorsko ale ostatnio stwierdzilem ze przydaloby sie troche dodatkowej kaski. Rozeslalem zdjecia do gazet i magazynow. Jeden z magazynow sie odezwal i chca abym zrobil fotoreportaz. w mailu zapytali tez ile bym sobie zyczyl za takie cos. problem w tym ze jestem laikiem i nie mam pojecie ile takie rzeczy kosztuja. Nie chce im o tym mowic bo wiadomo zaraz mnie wydymaja ;)
jezeli jest tu ktos kto ma pojecie prosze o podpowiedz,

z gory dzieki

i troche zalezy mi na czasie

pozdrawiam

Imago
29-04-2009, 10:30
http://www.zpaf.pl/pl/content/prawa_aut/tabele.php

Modron
29-04-2009, 18:55
Dzieki za link,

Jednak zacząłem troche czytac o samozatrudnieniu w Polsce (bo chyba musze byc zeby sprzedawac zdjecia do gazet) i szczeka mi opadla. robiac to tylko z doskoku zupelnie sie nie oplaca bo zus i podatki zjedza.
A moze sie myle? ma ktos jakies doswiadczenia z ta cala biurokracja? i moze mi pomoc w takim sensie ze ja w zasadzie nie wiem jak sie za to zabrac, nie jestem samozatrudniony ani nic takiego. Jak to sie wszystko odbywa?

Imago
29-04-2009, 20:37
Nie mam informacji jak dokładnie to zrobić, ale można chyba każdorazowo spisywać umowę zlecenie :)

Pawel.j.m.
29-04-2009, 21:07
Dzieki za link,

Jednak zaczolem troche czytac o samozatrudnieniu w polsce (bo chyba musze byc zeby spraedawac zdjecia do gazet) i szczeka mi opadla. robiac to tylko z doskoku zupelnie sie nie oplaca bo zus i podatki zjedza.
A moze sie myle? ma ktos jakies doswiadczenia z ta cala biurokracja? i moze mi pomoc w takim sensie ze ja w zasadzie nie wiem jak sie za to zabrac, nie jestem samozatrudniony ani nic takiego. Jak to sie wszystko odbywa?