PDA

Zobacz pełną wersję : Nikon d60

steelon
27-04-2009, 22:16
Witam, mam dwa pytania,
Mianowicie: Czy opłaca mi się wziąść nowego Nikona d60 + 18-55 VR + 55-200 VR, wraz z kartą pamięci 4GB i torbą, za 2724 zł (wliczona przesyłka kurierem)? Może pytanie banalne, ale jestem zielony w tym temacie i potrzebuję zdania ekspertów :)

Drugie natomiast: Czy obiektywy bez VR i z, różnią się, aż tak bardzo, że warto dopłacić te pare setek i mieć oba z VR?

Dzięki za odpowiedź, zależy mi na czasie.

mpwt
27-04-2009, 22:37
Opłaca się i lepiej VR. Tak w skrócie i bez wchodzenia w szczegóły. A poza tym na spokojnie poczytaj o D60 i jego wadach i zaletach.

steelon
27-04-2009, 22:38
I jest to rzeczywiście aż tak duża różnica w zdjęciach ?

Piotrek Charchuła
27-04-2009, 22:39
Ja bym na Twoim miejscu brał raczej Nikona D80/D90.
Co do VR to tak, opłaca się go brać, jest on pomocny.

mpwt
27-04-2009, 22:39
I jest to rzeczywiście aż tak duża różnica w zdjęciach ?

Dla niego tak a dla tamtego nie.

Krystianissimus
27-04-2009, 22:45
Ja bym na Twoim miejscu brał raczej Nikona D80/D90.
Na jego miejscu to bym wziął D3 / D300 / D700 ;)

maserati5
27-04-2009, 22:59
Jestem właścicielem D60 + szkło typu kit oraz 70-300 tamron, bez VR. w tym drugim przy 300 i zdjęciach z reki brakuje mi czasami VR.

SlaWasII
28-04-2009, 02:10
Jak Cię stać na Dxxx albo Dx i do tego profesjonalne szkiełko, to nie opłaca się.
No i nie zapomnij, że kitowe szkiełka to tylko namiastka tego co można uzyskać z lustra. Nic z profesjonalnego body jak nie ma dobrego szkła. Komfort fotografowania duży, zdjęcia niejednokrotnie takie ło... ;)
Jeśli chodzi o VR, to jest on bardzo przydatny w teleobiektywach. Wynika to wprost ze starego wzoru na optymalny czas footografowania z ręki: nie powinien być dłuższy niż odwrotność ogniskowej.

Jeśli na zakupy możesz przeznaczyć do 3000 zł to nie masz wyjścia - musi się opłacać.

I na koniec jeszcze jedna moja subiektywna (sic) opinia: