Zobacz pełną wersję : [ Architektura ] poczatki...
erulogos
20-04-2009, 20:54
Jak widac jest to moj pierwszy post na tym forum wiec chcialbym sie ze wszystkimi przywitac. Jako ze jestem poczatkujacym "fotografem" (mocne slowo; nalezaloby uzyc "uytkownik sprzetu") bede prosil was o rady i oceny.
oto co powstalo w czasie weekendowego wyjazdu do dziadkow do Płocka:
http://img6.imageshack.us/img6/2915/plock.jpg
p.s jakos nie rzucily mi sie w oczy zasady umieszczania zdjec (wielkosc i rozmiar, wiec jesli zlamalem jakis punkt regulaminu obowiazujacego tu to prosze o wyrozumialosc)
TU: http://forum.nikon.org.pl/showthread.php?t=1358
erulogos
20-04-2009, 21:45
dziekuje... wyglada na to ze nic nie przeskrobalem i sie zmiescilem :P teraz prosze o opinie...
robroy80
20-04-2009, 22:47
witam nowego kolege na forum :)
no i na tym sie przyjemnosci koncza...
czy w ogole korzystales ze statywu?
bo zdjecie jest ewidentnie poruszone, niewyrazne, za ciemne - o tym ze lampy sa na moscie swiadcza tylko te ulozone w regularnych odstepach biale punkciki,
a ten rzad swietlnych zajaczkow polozony najwyzej, to pewnie jakas przylegajaca do mostu ulica... tez zamiast promieni swiatel - "zajaczki".
pomijam fakt podpisywania zdjecia, zwykle bardzo mnie to drazni, choc w tym przypadku az tak bardzo nie rzucaja sie w oczy.
motyw fajny, realizacja do bani. :(
propozycja, wez statyw pod reke, wlacz opoznienie ekspozycji, oraz ustaw dluuugie naswietlanie. to te swiatelka nad mostem nabiora sensu.
nie chce cie straszyc, sam zaden ze mnie mistrz, ale poczekaj na wizyte miejscowych szpecow - potrafia byc bezwzgledni... i raczej pochwal nie oczekuj.
PS. powodzenia w dalszym rozwoju umiejetnosci fotograficznych.
erulogos
20-04-2009, 22:59
... bo zdjecie jest ewientnie poruszone, niewyrazne, za ciemne...