Zobacz pełną wersję : d80 i pierwszy ślub w życiu
Witam jutro czeka mnie gościnne fotografowanie na weselu(sama impreza) pierwszy raz będę to robił lustrzanką... Mam d80, nikorra 50 -1.8 no i sb600. Macie jakieś swoje doświadczenie co do ustawień na weselach. Proszę o porady czego nie robić nie chciałbym zaliczyć wpadki (choć to tylko koleżeńska usługa) Dzięki
Ło matko... szukaj, szukaj, szukaj. Bo tysiąc razy mega dokładnie było to opisywane na tym forum. I nie ma jednego dobrego ustawienia. Idź dzisiaj tam do kościoła i testuj.
jacek.gold
17-04-2009, 14:07
no to masz problem mały :)
jak tylko 50mm to ciasnota będzie chyba ze sala duża
nie jestem studiem fotograficznym, to ma być coś lepszego niż kompakt, ogólnie byłem już na kilku weselach i dużo osób robiło na stałych 50 lub 35
ogólnie byłem już na kilku weselach i dużo osób robiło na stałych 50 lub 35
no to skoro inni daja rade to Ty tez dasz :)
Po prostu nic che by ktoś z kompakcikiem za 300 zrobił lepsze foty, domyślam się ze wystrzegać się wysokich iso, lampę wstrzelić w sufit chyba że wjeżdża tort lub robię z daleka zdjęcie grupowe i lampę w twarz zmniejszając siłę.
jacek.gold
17-04-2009, 14:19
najlepiej pożycz szybko 18-70 od kogoś i będziesz miał łatwiej
no to masz problem mały :)
Ja pierwszy ślub obskoczyłem 50 i dało radę :)
Jak mówię, trzeba się przejść dzień wcześniej i sprawdzić. Nie ma co gadać teraz :D
najlepiej pożycz szybko 18-70 od kogoś i będziesz miał łatwiej
Niekoniecznie...
Dzwoniłem właśnie do znajomego, który robił tam wesele. Sala dość duża i niestety ciemna, więc chyba jednak zoom w nogach i ta jaśniejsza 50...
Pożycz od kogoś 35-tkę. Będzie łatwiej
gadzeciarz
17-04-2009, 17:46
Kolego,stres to normalka!!!
Mi kiedyś kamera odmówiła posłuszeństwa w kościele jak sobie młodzi obrączki nakładali,to dopiero streSSSSS!!!!!
Dobrze że to znajomi,i za darmochę kręciłem,brakującą ceremonie wkleiłem filmując fotki i podkładając muzykę,
JAZDA NA MAXA!!! to dopiero przygoda ku***********