Zobacz pełną wersję : Mam focic chrzest!!! Pomoc
Witam! Jak w tytule, w te swieta mam chrzest w rodzinie, i zostałem poproszony o uwiecznienie tej chwili swoim aparacikiem, jako jedyny posiadacz lustrzanki, wiec usługa typowo grzecznosciowa. I tu prosze kolegów o pomoc. Jestem poczatkujacy fotoamatorem. W moim posiadaniu jest D40+kit, N55-200VR, oraz N50/1.8, SB-400 z dyfuzorem. Chrzest odbedzie sie w duzym starym kosciele wiec wiadomo, wysoko i ciemno. Wiem ze nie ma złotego srodka i definicji gotowyh ustawien ale prosze o pomoc, ktory obiektyw wybrac, i jakie mniej/wiecej parametry sie sprawdzą w takiej sytuacji. Chodzi mi min. o ISO, ekspozycje, błysk itp. Najchetniej focił bym moja stałka, ale troche sie obawiam recznego ostrzenia. Co koledzy doradzicie? Z gory dziekuje za wszelka pomoc. Pozdrawiam.
Zbigniew
11-04-2009, 12:07