PDA

Zobacz pełną wersję : Czy ktoś poświęci troszkę czasu i obrobi mi Rawa

Przemas-Glasgow
04-04-2009, 09:09
Witam serdecznie

Jako że przez długi czas siedziałem a analogu to nie mam zbyt dużego doświadczenia z obróbka rawów ,aczkolwiek pilnie się uczę.

I mam taką prośbę,czy ktoś z Was szanowni grupowicze obrobił by mi jednego rawa z D700 i podesłał mi gotowego jpg.
Chcę zobaczyc ile można z tego wycisnąc i ile mi jeszcze brakuje wiedzy do Was specjalistów.

Jak ktoś ma chwilkę to podeślij maila na [email protected] to podeślę ci rawa.

Aha i czy mógłyś mi napisac na jakim monitorze to obrabiasz i czy był kalibrowany jakimś zewnętrzynm kalibratorem

Bo ja niestety męczę się na laptopie z 17 calowym wyświetlaczem (laptop niby górna półka) i to jest jakaś porażka,a niestety z kupnem zewnętrznego monitora muszę się wstrzymac gdyż za 12 dni będę miał synka i troszkę pieniążków poszło na zakupy

Pozdrawiam

bahuone
04-04-2009, 09:40
wrzuc moze rawa na jakis hosting plikowy i wstaw tutaj linka do pobrania wtedy nie jedna osoba ale kilka sie wykaze i pokaze jak obrobic danego rawa.

artko
04-04-2009, 09:44
No właśnie zrób jak kolega mówi, a zobaczysz ile pojawi się wariantów mniej lub bardziej fantazyjnych :-D .

gtad
04-04-2009, 14:39
wrzuć, wrzuć, sam chętnie zobaczę

Przemas-Glasgow
04-04-2009, 16:29
ok Panowie,potem zmontuję gdzieś rawa i dam link,to jest pierwsza lepsza fotka,nic szczególnego ,chodzi mi bardzie żeby zobaczyc wizje innych ludzi w temacie obróbki

rafau
04-04-2009, 19:38
aż się zdziwisz ile się tu wizji pojawi, ludziska lubią takie wyzwania...

bahuone
05-04-2009, 10:20
Przemas-Glasgow wrzucaj tego rawa:D bo juz ludzie sie niecirpliwia wrzuc nawet na wyslijto.pl

Przemas-Glasgow
05-04-2009, 20:45
ok Panowie raw jest tutaj
Proszę żebyście wasze wizje odsyłali mi na maila [email protected] z dopiskiem w czym obrabiane i jaki macie monior oraz czy był czymś kalibrowany

link
http://www.wrzucaj.com/401144

Pozdrawim i dzięki za Wasz czas