Zobacz pełną wersję : [ Portret ] .... - z szuflady
jedno zdjęcie z głębokiej szuflady
https://forum.nikoniarze.pl//brak.gif
źródło (http://iv.pl/viewer.php?file=qycz65lwfy5pxbj0stl.jpg)
Vespalock
02-04-2009, 19:43
Mogłeś go z niej nie wyciągać... Może za długo leżało pod skarpetkami bo modelka zrobiła się już zielona... ;)
Bardzo brzydka fotka, dół przepalony a góra za zielona :P
Przepraszam, że tak bezpośrednio, w końcu sam jestem jeszcze zielony w dziedzinie fotografii, ale takie miałem odczucia patrząc na tą fotę.
Pozdrawiam!
Może za długo leżało pod skarpetkami bo modelka zrobiła się już zielona...
mało smieszny żart
Bardzo brzydka fotka, dół przepalony a góra za zielona
co znaczy brzydka? jakies konkrety czy tylko wg twojego gustu?
niepomyślałeś ,że może tak miało być?
takie miałem odczucia patrząc na tą fotę
odczucia - Twoja sprawa
Mnie również nie przekonuje to zdjęcie - szczególnie kolorystyka i jasność na nie. Odbiór zdjęcia to sprawa bardzo osobista, ale dla mnie ta fotka jest po prostu nieudana (bądź jej obróbka - nie wiem, nefa nie widziałem)
Poza tym, jasność razi i jest trochę nieostro.
Pozdrawiam,
Qiubag
everyman
02-04-2009, 20:46
...pozwolisz, że wtrącę swoje kilka groszy:
Czego się nie napisze o pracy zawsze będzie według gustu osoby komentującej. "IMHO" powinno występować w przypadku forum jako rzecz oczywista, bez każdorazowego wypunktowania, iż to co piszę jest tylko "moim zdaniem".
...to teraz o samej fotografii: