PDA

Zobacz pełną wersję : [ Portret ] .... - z szuflady

mmmak
02-04-2009, 19:25
jedno zdjęcie z głębokiej szuflady

https://forum.nikoniarze.pl//brak.gif
źródło (http://iv.pl/viewer.php?file=qycz65lwfy5pxbj0stl.jpg)

Vespalock
02-04-2009, 19:43
Mogłeś go z niej nie wyciągać... Może za długo leżało pod skarpetkami bo modelka zrobiła się już zielona... ;)
Bardzo brzydka fotka, dół przepalony a góra za zielona :P
Przepraszam, że tak bezpośrednio, w końcu sam jestem jeszcze zielony w dziedzinie fotografii, ale takie miałem odczucia patrząc na tą fotę.

Pozdrawiam!

mmmak
02-04-2009, 20:15
Może za długo leżało pod skarpetkami bo modelka zrobiła się już zielona...
mało smieszny żart

Bardzo brzydka fotka, dół przepalony a góra za zielona
co znaczy brzydka? jakies konkrety czy tylko wg twojego gustu?
niepomyślałeś ,że może tak miało być?

takie miałem odczucia patrząc na tą fotę
odczucia - Twoja sprawa

Qiubag
02-04-2009, 20:38
Mnie również nie przekonuje to zdjęcie - szczególnie kolorystyka i jasność na nie. Odbiór zdjęcia to sprawa bardzo osobista, ale dla mnie ta fotka jest po prostu nieudana (bądź jej obróbka - nie wiem, nefa nie widziałem)
Poza tym, jasność razi i jest trochę nieostro.
Pozdrawiam,
Qiubag

everyman
02-04-2009, 20:46
...pozwolisz, że wtrącę swoje kilka groszy:
Czego się nie napisze o pracy zawsze będzie według gustu osoby komentującej. "IMHO" powinno występować w przypadku forum jako rzecz oczywista, bez każdorazowego wypunktowania, iż to co piszę jest tylko "moim zdaniem".

...to teraz o samej fotografii: