Zobacz pełną wersję : Dla wątpiących: Nikkor 17-55
http://www.optyczne.pl/1709-nowo%C5%9B%C4%87-Test_obiektywu_Nikkor_AF-S_DX_17-55_mm_f_2.8G_IF-ED.html
sprocket
24-03-2009, 21:31
Optyczne w tym tescie tak bardzo wyroznia zalety DX-a ale kto teraz kupuje takie szkla, pewno tylko ja ;)
Ale to było wiadomo już dawno.
Lepiej by 50 "G" przetestowali.
Gawronik
24-03-2009, 21:59
Co prawda nie zauważyłem tej lekkiej beczki na 17mm lecz reszte potwierdzam w 100% - szkło jest warte swojej ceny i basta !!!!
Ale ja to jestem amator i mogę, a nawet z definicji się nie znam ;-)
sokrates
25-03-2009, 10:23
i tak znajdą się tacy co stwierdzą że Tamron 17-50 lepszy.... :-)
stachmuszel
25-03-2009, 10:33
Utrafili na dobry egzemplarz :-)
Sowulus12
25-03-2009, 10:53
i tak znajdą się tacy co stwierdzą że Tamron 17-50 lepszy.... :-)
Lepiej nie prowokuj, bo zaraz wkroczy wroga sekta Tamroniarzy ;) i dostaniemy oklep bo jest nas mniej i zmuszą nas do skasowania 17-55 z podpisu - mówię Ci ;)
wojtek_em
25-03-2009, 11:34
Lepiej późno niż wcale...ale ten opis:
"Wyniki naszego testu pokazują, że Nikkor 17-55 mm to najlepszy obiektyw tej klasy na rynku. Co prawda, Canon 17-55 mm ustępuje mu bardzo niewiele i kusi dodatkową stabilizacją, ale Nikkor optycznie i mechanicznie wypada troszkę lepiej".
nie wierzę własnym oczkom - nikkor lepszy od canona w optyczne.pl ?? Tego chyba jeszcze nie było :-D
Jacek Wrzesińsk
25-03-2009, 16:48
Lepiej nie prowokuj, bo zaraz wkroczy wroga sekta Tamroniarzy ;) i dostaniemy oklep bo jest nas mniej i zmuszą nas do skasowania 17-55 z podpisu - mówię Ci ;) Gdybym miał kasę to bym się chwili nie zastanawiał i sobie kupił to szkło, ale nie dlatego że tamron jest kiepski (wręcz przeciwnie:-D) ale dlatego że lubię solidne szkła, ot i tyle:-D
juz widze po tym tescie fale wyprzedazy 24-70 i fxiarze beda woleli zapinac 17-55 na crop modzie :mrgreen:
shadow_alex
26-03-2009, 11:58
Ja jestem DXiarzem, a i tak zostane przy 24-70 :D
Aha, czy mówiłem już... że tamron lepszy :P